مشاهده نسخه کامل
: کمک فوری : تو طراحی Audi A3 گیر کردم
سلام. این اولین ماشینیه که من با max طراحی کردم و به روش clone edge هست. راستش اصلا قشنگ نشده منم نا امید شدم و نصفه کاره ولش کردم... نمی دونم چرا مدلینگش انقدر تابلو شد!!!:37:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Mostafa 3D
27-06-2008, 14:59
این که خیلی خوبه ادامه بده نا امید نشو
نه دوسته من به نظره من خیلی خوب شده شما اگه زیاد با مکس گار نکردید با ید بگم شما هنوز باید به تجربتون اضافه نید بعد کم کم راه میوفتید
به نظرم این برای شروع عالیه
و منتظره کارای دیگتونم هستیم
دو باره و دوباره بسازید
دوست من کارت خیلیم خوب شده شما اگه ماشین های منو که تو اولین کارهام میزاشتم میدیدی حالت به هم میخورد ...خوب با تمرین کردن زیاد تونستم بهترش کنم....شما هم سعی نکن ناامید بشی اداه بده خیلیم خوب شده....
ممنون از همه. خیلی ممنون که روحیه سازی کردید.
میشه تو ماده دهی به بدنه ماشین کمکم کنید.
من فکر میکنم دوسته عزیز بهتره شما اول مدلسازیتو خوب کنی بعد بری سراغ رندر
آخه به نظره من با تجربه و انجام دوباره ی ساخت ماشین میتونی مدلینگتو خیلی بهتر از این کنی
بعد اون وقت با یه رندره عالی میتونی یه نمونه کاره عالی داشته باشی
اما به هر حال بهتره با منتال ری این کارو بکنی و از متریال car pinte که مربوط به خوده منتال ری هست رندر کنی
ببخشید منتال ری چیه؟!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Mostafa 3D
27-06-2008, 21:00
منتال ری یه موتور رندر هستش که در قسمت تنظیمات رندر میتونی موتور رندرت رو روی اون قرار بدی .
saber1370
27-06-2008, 22:10
نه بابا خوبه
بسازش
ببین دوست من برای اینکه بخوای رندراتو با mental ray بگیری باید این کارهایی که میگم بکنی....
1:کلید f10 بزن و بعد گزینه ی Common انتخاب کن و حالا در این قسمت به بخش Assing Rendering برو و بعد در قسمت Production موتور رندر Mental ray انتخاب کن حالا رندر شما با mental هستش که با تنظیمات آن میتونی یه رندر توپ بگیری.....
majid_sd2009
04-07-2008, 00:11
آقا ماشینت خوب شده
راستی من هر کاری کردم نتو نستم با این وی ری رندر بگیرم وقتی می خوام رندر بگیرم یک پنجره کوچیک باز میشه و چند تا ارور
رو با فونت قرمز می ده چی کار کنم
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.