ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ياهو آدرس‌هاي ايميل رايگان جديد عرضه مي‌کند



mobin
20-06-2008, 10:13
ياهو با افزودن دو نام دامنه‌ي جديد در کنار آدرس‌هاي yahoo.com @، حجم سرويس ايميل آنلاين رايگان محبوب خود را سه برابر کرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، معرفي آدرس‌هاي ymail.com@ و rocketmail.com @ به‌عنوان گزينه‌هاي جديد آدرس ايميل ياهو در حالي صورت مي‌گيرد که اين پيشگام اينترنتي در تلاش براي متقاعد کردن سرمايه‌گذارانش در مورد استراتژي است که شکوه کم فروغ و درآمد رو به افولش را نجات مي‌دهد.



بنا بر پيش بيني ياهو، کاربران به آساني ymail را خواهند شناخت زيرا اين نام دامنه براي نسخه‌ي ايميلي که براي دستگاه‌هاي قابل حمل بهينه شده مورد استفاده قرار گرفته است.



همچنين اين نخستين بار است که ياهو با انتخاب rocketmail.com @، اکانت‌هاي ايميل را تحت اسم ديگري به جز اسم شرکت خود عرضه مي کند.



ايميل‌هاي به ثبت رسيده تحت دامنه‌هاي جديد، امکانات يکسان دامنه‌ي ياهو از جمله ظرفيت ذخيره‌سازي نامحدود را دربرخواهند داشت.



افزودن دامنه‌هاي جديد به منظور فراهم‌ ساختن انتخاب‌هاي بهتر براي کاربراني که شمارشان بيش از اندازه افزايش يافته و آدرس ايميل ياهوميل خود را دوست ندارند، صورت گرفته است.



بر اساس اين گزارش، آدرس‌هاي ايميل جديد معمولا به کساني واگذار مي‌شوند که زودتر آن را به ثبت برسانند در نتيجه پذيرفته شدن انتخاب اول براي تازه واردهايي که مي‌خواهند شناسه‌ي ياهو براي خود انتخاب کنند چندان بعيد نيست.
بر اساس نتايج بررسي که از سوي ياهو ترتيب داده شد، 70 درصد از بزرگسالاني که از اينترنت استفاده مي کنند آدرس ايميلي را انتخاب خواهند کرد دربردارنده‌ي يك بخش يا کل نامشان باشد.



بيش‌تر افراد آدرس ايميلي را ترجيح مي‌دهند که يادآوري آن ساده باشد مانند حرف اول اسم کوچک قبل از اسم فاميل يا نامي که نشان‌دهنده‌ي علايق شخصي آن‌ها مانند سرگرمي‌ها يا گروه ورزشي مورد علاقه‌شان باشد اما محبوبيت ياهوميل شمار گزينه‌هاي انتخاب کاربران را محدود و آن‌ها را مجبور کرده نام‌هايي را انتخاب کنند که پيش از آن به ثبت نرسيده است.
ياهو اميدوار است با گزينه‌هاي بيش‌تري که از طريق اين دو نام دامنه‌ي جديد ايجاد مي‌کند به بالا بردن رشد ايميل خود کمک کند.
ايميل محصول مهمي است که کاربران را جذب کرده و بازديدهاي دائمي از سوي آن‌ها را موجب مي‌شود که فرصت‌هاي تبليغاتي را به وجود مي‌آورند.



ياهوميل، محبوب‌ترين سرويس ايميل اينترنتي در جهان است و بر اساس آمار اعلام شده از سوي کام اسکار، ياهو با 266 ميليون کاربر در ماه آوريل بازار ايميل جهان را در اختيار دارد و مايکروسافت با 264 ميليون کاربر با فاصله اندکي پس از آن قرار دارد اما سرويس ايميل اين دو شرکت در مقايسه با جي‌ميل گوگل با سرعت کندتري در حال رشد است.
بيش از سي ميليون نفر در سال گذشته به شمار کاربران سرويس ايميل گوگل افزوده شدند و در حدود 101 ميليون نفر در ماه آوريل از جي ميل استفاده کردند.



هنگامي که ياهو وارد بازار ايميل شد، تنها سه مگابايت فضاي ذخيره‌سازي براي هر ايميل عرضه مي‌کرد اما گوگل دورنماي رقابت را در سال 2004 و هنگامي که جي‌ميل را با يک گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي عرضه کرد تغيير داد و سرويس جي‌ميل اکنون بيش از شش گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي رايگان عرضه مي‌کند.
ياهو از زماني که مايکروسافت پيشنهاد خريد خود براي اين شرکت را اعلام کرده بي وقفه در حال عرضه‌ي نوآوري‌ها يا سرويس‌هاي اينترنتي اصلاح شده است.

ar.behnam
20-06-2008, 12:15
ما که زود جستیم و آدیهای فکو فامیل رو ساختیم
ممنون از این خبر فوق العادت