PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گوشي هاي تلفن همراه ويژه كودكان 4 ساله به بازار ارائه مي شود



arkadas
30-11-2005, 15:33
گزارشهاي اخير حاكي از آن است ، يك شركت انگليسي اخيرا گوشي هاي نويني را به بازار ارائه داده است كه ويژه كودكان 4 سال است.
يك شركت انگليسي براي افزايش فروش شركت خود ابتكار جديدي را به كار گرفته است به طوري كه گوشي هاي تلفن همراهي را توليد كرده كه بسيار كوچك بوده و به رنگ آبي نيز مي باشد.اينگوشي ها شبيه يك خرس عروسكي هستند از اين رو بسياري از كودكان خواهان اين دستگاه ها مي شوند.
اين گوشي خرس مانند علي رغم جذابيت ويژه داراي ساختار بسيار ابتدايي مي باشد به طوري كه تنها داراي چهار دكمه بوده و هر كدام روي دستها و پاهاي آن قرار گرفته است اين دكمه هاي هر كدام مخصوص يك شماره خاص كه از قبل توسط والدين تنظيم شده مي باشد.علاوه بر اين گوش هاي اين خرس داراي دو دكمه اظطراري مي باشد تا كودك در زماني كه احساس خطر كرد مي تواند آن را فشار دهد.اسپيكر اين گوشي در درون بيني آن جا داده شده است و هيچ صفحه نمايش و صفحه كليدي در اين گوشي هاي جذاب وجود ندارد.
لازم به ذكر است ، اين گوشي ها مجهز به سرويس ردياب جزئي مي باشد كه والدين مي توانند تا مسافت ها موقعيت كودك خود را كنترل كنند.مسئولين اين شركت اعلام داشتند ، اين گوشي ها در مقايسه با انواع فبلي كه براي كودكان ساخته شده بود ، ايمن تر هستند زيرا ميزان امواج راديويي آنها تا 10 برابر كمتر مي باشد و مسلما ضرر كمتري را به بدن كودكان حساس وارد مي سازد.