ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مردم شكاياتشان را ازارايه دهندگان خدمات اينترنتي به نظام صنفي رايانه ا‌ي اعلام كنند



arkadas
29-11-2005, 23:16
رييس شوراي انتظامي‌ سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران اعلام كرد: علاوه بر شركت‌ها، از اين پس مردم نيز مي‌توانند شكايات خود را از ارايه دهندگان يا همان سرويس دهندگان خدمات اينترنتي به اين شورا اعلام كنند.
«مهرداد ذوالفقاران» ، شكايات مردم را از ارايه دهندگان و در واقع سرويس دهندگان خدمات اينترنتي را در صورت عمل نكردن به تعهدات مربوطه را يكي از مباحث مهم ومورد توجه عنوان كرد و افزود : از اين پس شورا نيز مي‌توان به اين نوع شكايات رسيدگي كند .
وي گفت: درموردي كه اخيرا به شورا در اين رابطه اعلام شده شركت انفورماتيكي مربوط را متعهد به انجام تعهدات خود كرديم .
رييس شوراي انتظامي‌ سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان تهران در ادامه مشكلات قراردادهاي نرم افزاري چند جانبه را از ديگر مواردي برشمرد كه در شورا به آن رسيدگي مي‌شود و تصريح كرد:زماني كه قراردادي بين مجري و كارفرما منعقد مي‌شود در صورت گسترده ومتنوع بودن فعاليت‌ها بخشي از فعاليت‌ها را مجري طرف قرارداد به شركت كوچك تري محول مي‌كند كه در اين صورت بايد مجري دوم از تمامي‌تعهداتي كه بين كارفرما و مجري اصلي مطرح شده آگاهي يابد چون در غير اين صورت منجر به بروز اختلالاتي مي‌شود .
ذوالفقاران با اشاره به يكي از موارد شكايتي كه اخيرا در اين رابطه به شورا شده افزود : اين اختلاف به دليل عدم توجه به تنظيم و تدوين دقيق تعهدات طرفين در انجام قرارداد بد كه مشكلاتي را براي كارفرماي اصلي و مجري به وجودآورد و بنابر اين براي جلوگيري از چنين مشكلاتي بايد در تنظيم اين نوع قراردادهاي به تعبيري چند گانه بايد تعهدات قرارداد اوليه براي همه‌ي دست اندركاران پروژه به طور كامل تشريح شده باشد.