behnam_tr
02-06-2008, 09:33
هشدار در خصوص تبلیغات اینترنتی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سازمان تحقیقاتی IDC نسبت به افزایش بیش از حد تبلیغات اینترتنی، كم رنگتر شدن سایر تبلیغات و ثروتمند شدن بیش از حد بعضی از كشورها از این طریق تا سال 2012 هشدار داد.
تا سال 2012 سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری كنونی آمریكا در حوزه تبلیغات اینترنتی به بیش از 51 میلیارد دلار خواهد رسید و بیرقیبترین كشور در این حوزه خواهد بود.
این سازمان تحقیقاتی اعلام كرد كه اینترنت از میان 5 رسانه مهم مورد هدف تبلیغات، به دو رسانه اول رسیده است و در جرگه تلویزیونهای كابلی و روزنامه ها قرار گرفته است و تعداد مخاطبان زیاد اهمیت استفاده از آن به عنوان رسانهای برای تبلیغات را بیشتر كرده است.
سازمان IDC همچنین اعلام كرده است كه سرمایه گذاری بر روی تبلیغات ویدئو های آنلاین از 500 میلیون دلار در سال 2007 به نزدیك 4 میلیارد دلار در سال 2012 خواهد رسید.
این سازمان اعلام كرده است كه هنوز هم تبلیغات آنلاین بر روی موتورهای جستجو حرف اول را در تبلیغات اینترنتی میزند كه با پوشش 70 درصدی این حوزه در دست گوگل قرار دارد، اكنون در ایالات متحده تبلیغات موتورهای جستجو 41 درصد درآمد 21 میلیارد دلاری تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص میدهند.
IDC هشدار داده است كه مهمترین رقابت سایتها و موتورهای اینترنتی در سال 2012 بر روی تبلیغات اینترنتی باشد كما اینكه این جنجالها از سال 2008 و از داستان خرید یاهو توسط مایكروسافت آغاز شده است.
منبع: itiran.com
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سازمان تحقیقاتی IDC نسبت به افزایش بیش از حد تبلیغات اینترتنی، كم رنگتر شدن سایر تبلیغات و ثروتمند شدن بیش از حد بعضی از كشورها از این طریق تا سال 2012 هشدار داد.
تا سال 2012 سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری كنونی آمریكا در حوزه تبلیغات اینترنتی به بیش از 51 میلیارد دلار خواهد رسید و بیرقیبترین كشور در این حوزه خواهد بود.
این سازمان تحقیقاتی اعلام كرد كه اینترنت از میان 5 رسانه مهم مورد هدف تبلیغات، به دو رسانه اول رسیده است و در جرگه تلویزیونهای كابلی و روزنامه ها قرار گرفته است و تعداد مخاطبان زیاد اهمیت استفاده از آن به عنوان رسانهای برای تبلیغات را بیشتر كرده است.
سازمان IDC همچنین اعلام كرده است كه سرمایه گذاری بر روی تبلیغات ویدئو های آنلاین از 500 میلیون دلار در سال 2007 به نزدیك 4 میلیارد دلار در سال 2012 خواهد رسید.
این سازمان اعلام كرده است كه هنوز هم تبلیغات آنلاین بر روی موتورهای جستجو حرف اول را در تبلیغات اینترنتی میزند كه با پوشش 70 درصدی این حوزه در دست گوگل قرار دارد، اكنون در ایالات متحده تبلیغات موتورهای جستجو 41 درصد درآمد 21 میلیارد دلاری تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص میدهند.
IDC هشدار داده است كه مهمترین رقابت سایتها و موتورهای اینترنتی در سال 2012 بر روی تبلیغات اینترنتی باشد كما اینكه این جنجالها از سال 2008 و از داستان خرید یاهو توسط مایكروسافت آغاز شده است.
منبع: itiran.com