PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نوت بوك جديد به بازار آمد



Sphinx
26-11-2005, 17:18
كمپاني Asus اقدام به عرضه نوت بوك جديد با عنوان Fashionable Luxury در بازار كرده است.
به گزارش ايلنا ، افزايش توليدات متنوع متناسب با تقاضاي زياد كاربران ، كمپاني‌‏هاي توليد‌‏كننده كامپيوترهاي همراه را بر آن داشته تا براي تداوم و حفظ درصد فروش خود در بازار ، مدل‌‏هاي متعدد و متفاوتي را به بازار عرضه كنند.
گفتني است ؛ در همين راستا كمپاني Asus نيز با توجه به پيشرفت‌‏هاي دايمي تكنولوژي كامپيوتر مدل W5 از سري نوت‌‏بوك‌‏هاي جديد خود را با عنوان Fashionable Luxury براي كاربراني كه به وزن ، زيبايي و ظرافت نوت بوك خود اهميت مي‌‏دهند به بازار عرضه نموده است.
طبق اين گزارش ؛ اين محصول داراي صفحه نمايش 12 اينچي عريض با وزني كمتر از 6/1 كيلوگرم و مجهز به دوربين ديجيتال با دقت 3/1 مگاپيكسل با قابليت چرخش 180 درجه‌‏اي بوده و مي‌‏تواند از روبرو و پشت كاربر از خود و محيط اطراف عكس‌‏برداري يا فيلم‌‏برداري كند.
شايان ذكر است ؛ با توجه به وجود كليدهاي تابعه و قابليت عكس گرفتن بزرگ نمايي و يا حتي خاموش كردن ميكروفن توسط كاربر ، اين نوت بوك در همايش‌‏ها و سمينارها براي Presentation مناسب خواهد بود.
اين گزارش حاكي است؛ W5 كه به پردازنده Pentium Intel Sonoma -1/7 Ghz و شبكه Wireless Lan 802/11 A/b/g مجهز بوده با استفاده از تكنولوژي Sonoma و حافظه Ddr2 512mb به صورت Dual Channel با سرعت 400 Mhz همراهي با سرعت بي‌‏نظير به شمار مي‌‏آيد.
طبق اين گزارش ؛ صفحه نمايش W5 با دقت 1280*800 مجهز به تكنولوژي‌‏هاي Color-shine و Crystal-shine بوده كه براساس آخرين تكنولوژي تصويري صفحه نمايش بي‌‏نظيري را فراهم مي‌‏آورد.
گفتني است ؛ تكنولوژي ديگري كه به همراه Sonoma در اين دستگاه ارايه شده ، تكنولوژي High Definition Audio بوده كه كيفيت صدا را به صورت دالبي به طور محسوسي افزايش مي‌‏دهد.
شايان ذكر است ؛ اين مدل از سري محصولات Asus علاوه بر پشتيباني از ارتباط بي‌‏سيم بلوتوس تنها نوت بوكي است كه Spdif را نيز پشتيباني مي‌‏كند.

Ronaldiniho
26-11-2005, 21:56
فکر نکنم حالا حلا ها تو ایران بیاد

اگرم بیاد انقدر گران است که ارزش خریدن دارد

arkadas
27-11-2005, 00:22
اپل نوت بوك‌هاي جديدي را با هدف ترغيب كاربران به انتقال از ويندوز به ‪ Mac‬عرضه مي‌كند
بر اساس گزارش خبرگزاري آنسا، شركت اپل از ماه ژانويه سال آينده اقدام به عرضه نوت بوك‌هاي جديد خود با قيمت پايين مي‌كند.
اين شركت قصد دارد در كنار عرضه نوت بوك‌هاي جديد براي ترغيب كاربران براي انتقال از ويندوز به ‪ MAC‬قيمت محصولات خود را نيز كاهش دهد.
اين شركت در ماه ژانويه سري جديدي از رايانه‌هاي ‪ IBOOK‬را به بازار جهاني معرفي خواهد كرد.
اپل در ‪ IBOOK‬جديد از تراشه‌هاي اينتل استفاده كرد و پيش بيني مي‌شود ، در ژوئن ‪ ۲۰۰۶‬طيف جديدي از محصولات خود را كه توان آنها به وسيله پردازنده‌هاي اينتل تامين مي‌شود ، عرضه كند.
در ماه جولاي شركت اپل محصولات سري ‪ IBOOK‬خود را ارتقا داد كه اين شركت مشخصه‌هايي نظير مقاومت در برابر افتادن را به ‪PC‬هاي خود اضافه و ظرفيت حافظه آنها را نيز افزايش داد.