PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : يه مشكل تو ركتور.



/.,mnb
29-05-2008, 21:45
سلام.

چرا وقتي يه پلين بهش ماديفاير ركتور شافت بادي ميدم و ورتكس هاي كنارش رو فيكس ميكنم و بهش از ركتور سافت بادي رو ميدم تا كريت انيميشن رو ميزنم ورتكس هاش به هم ميريزن و كج و كول ميشن؟

b3dnet
29-05-2008, 21:58
با سلام ببین میدونی اجسام soft body خصوصیتی که دارن و از اسمشون میشه فهمید که اجسام kvl isjk و برای همین وقتی که به روی زمین میخورن و یا کلید Creat Animation زده میشه شل مین و از حالت خود خارج میشن ولی شما میتونی تو همون قسمت modify بری و یک سری تنظیماتت داره میتونی با اونا ور بری و شلی و صفتی جسمو زیادو کم کنی......

/.,mnb
29-05-2008, 22:14
نه منظورم اين نيست من مثلا حتي اگه از رينگ بادي هماستفاده كنم بعضي مواقع قاطي مي كنه يه ورتكسش ميره رو هوا و يه ورتكسش ميره تو زمين.

/.,mnb
30-05-2008, 19:51
نه منظورم اين نيست من مثلا حتي اگه از رينگ بادي هماستفاده كنم بعضي مواقع قاطي مي كنه يه ورتكسش ميره رو هوا و يه ورتكسش ميره تو زمين.

يعني براي هيچ كس اين مشكل به وجود نمي آد يا كسي راه حلش رو نمي دونه؟

يا شايد هم من منظورم رو درست نرسوندم اگه اين طوره بگيد تا با عكس توضيح بدم.

SSS_HHH_OOO
30-05-2008, 20:33
با عکس بگو شاید متوجه بشیم...

hadi665
30-05-2008, 20:40
دوست عزیز شما وقتی از plane استفاده میکنی فقط اینطوری میشه ؟
یعنی وقتی box استفاده کنی طوری نمیشه؟

یادم میاد توی ورژنای قدیمی راکتور نمزاشت از پلین استفاده شه
خوب شاید الآنم مشکل اینجاست
شما به جای پلین از باکس استفاده کنید

b3dnet
30-05-2008, 21:05
ببین من خودم مواقعی که تعداد vertex ها رو زیاد میکنم باعث بهم ریختن و هم پاشیدگی Box یا object میشه....

/.,mnb
30-05-2008, 22:09
سلام به دوستان گرامي.

از پاسخ ها تون بسيار متشكرم. به جاي پلان از باكس استفاده كردم و مشكلم حل شد.

تشكر.