PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : شمارش معكوس براي انتشار نگارش ‪ 1.5‬مرورگر اينترنتي فايرفاكس



Sphinx
26-11-2005, 11:14
با انتشار سومين و آخرين نسخه آزمايشي نگارش ‪ 1.5‬مرورگر اينترنتي فايرفاكس از سوي بنياد "موزيلا"، شمارش معكوس براي عرضه نسخه نهايي نگارش جديد اين مرورگر محبوب و داراي كد باز آغاز شد.
به گزارش سايت اينترنتي "پي سي ورلد"، بنياد "موزيلا" هدف از انتشار سومين نسخه آزمايشي از نگارش جديد "فايرفاكس" را انجام آخرين بررسي‌ها از سوي علاقه مندان و كاربران به منظور عيب يابي نگارش جديد اين مرورگر اعلام كرده است.
مسوولان شركت "موزيلا" اعلام كردند اين نسخه آزمايشي با نام " ‪RC‬ ‪1.5‬ ‪ "Firefox‬تنها براي آزمايش و بررسي منتشر شده اما بكارگيري آن به عنوان مرورگر اصلي رايانه نيز خطري را در پي نخواهد داشت.
از جمله قابليتهاي نگارش جديد "فايرفاكس" مي‌توان به سرعت كلي بالاتر در مقايسه با نگارشهاي قبلي، به روز نگاري ساده تر و سريعتر، طراحي و گزينه‌هاي جديد منوي ‪ Options‬به منظور كاربري ساده تر، تقويت توانايي مسدود كردن پنجره‌هاي تبليغاتي موسوم به "پاپ آپ" و قابليتهاي امنيتي جديد اشاره كرد.
مرورگر اينترنتي "فايرفاكس" كه در روز نهم نوامبر يك سالگي خود را جشن گرفت تاكنون بيش از صد ميليون بار توسط كاربران مختلف در سرتاسر جهان از اينترنت دانلود شده است و هم اكنون با جلب نزديك به ‪ 10‬درصد از كاربران اينترنت به سوي خود، تهديدي جدي براي مرورگر "اينترنت اكسپلورر" شركت " مايكروسات" محسوب مي‌شود.

alireza-vb
26-11-2005, 15:57
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] من اينو چند روز پيش دانلود کردم از اين لينک
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته نميدونم نسخه کامله يا آزمايشي؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Harry Potter
26-11-2005, 17:49
این نسخه ای که شما دانلود کردی آزمایشی هست و همینطور که در خبر گفته شده ظاهرا به زودی نسخه نهایی میاد.
البته طبق گفته سازندگان این نسخه آزمایشی خطری ندارد.