PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نرم‌افزار جديدي براي انتقال برنامه‌ تلويزيوني به iPodهاي اپل و PSPهاي سوني



Sphinx
22-11-2005, 18:43
شركت TiVo سازنده برنامه‌هاي ضبط ويديويي ديجيتالي درحال انتشار نرم‌افزاري است كه با استفاده از آن مي‌توان برنامه‌هاي تلويزيوني را بر روي حافظه‌هاي فلش iPod اپل و ميكرو كامپيوترهاي PSP شركت سوني ضبط كرد.
در ماه فوريه TiVo نرم‌افزاري ارايه كرد كه به مشتريان امكان مي‌داد، برنامه‌ها و شوهاي تلويزيوني را به كامپيوترهاي شخصي و DVDها و همچنين تجهيزات قابل حملي كه با سيستم ويديويي مايكروسافت پشتيباني مي‌شدند، منتقل كنند. در نسخه‌ي به روز شده اين نرم‌افزار كه در سه ماهه اول سال آينده عرضه خواهد شد امكان انتقال برنامه‌هاي تلويزيوني به iPodهاي شركت اپل و PSPهاي سوني نيز فراهم خواهد شد.
Jim Denney نايب رييس بخش فروش TiVO مي‌‌گويد: به وجود آوردن اين امكان در نرم‌افزار TiVOيك روش مناسب براي افزايش ميزان مشتريان شركت است. ما امكانات برنامه‌ي خود را ارتقا خواهيم داد تا افراد بيش‌تري از اين نرم‌افزار در ويديوهاي خود استفاده كنند.
TiVO براي رقابت با ديگر رقباي خود امكاناتي ارايه مي‌دهد كه استفاده‌كنندگان را قادر مي‌سازد به صورت اتوماتيك برنامه‌هاي دل‌خواه‌ خود را با تعيين برنامه‌ي زماني پخش آن‌ها بر روي ويديو و ساير تجهيزات قابل حمل ضبط كنند. اين شركت در حال حاضر 3.6 ميليون مشترك دارد و هر سه ماه 250000 نفر به مشتريانش افزوده مي‌شود.
زماني كه نرم‌افزار TiVoToGo در ماه فوريه امسال عرضه شد، اين شركت اعلام كرد كه نرم‌افزار حاضر با تجهيزات ويديويي قابل حمل ساخته شده توسط شركت‌هاي Creative، سامسونگ و ساير شركت‌ها سازگار است و بر روي همه‌ي آن‌ها قابل اجراست. پيش‌بيني مي‌شود كه با توسعه‌ي امكانات اين نرم‌افزار براي انتقال برنامه‌ها بر روي iPodهاي اپل و PSPهاي سوني مشتريان و مشتركان اين شركت به طور فزاينده‌اي افزايش يابد.