PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راهنمایی برای پیاده سازی منوی درختی با Ajax



mrdollar
11-05-2008, 10:42
سلام.
من یه منوی درختی دارم که با جاوا نوشته شده ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])) برای تبدیلش به پی اچ پی و استفاده از دیتابیس برای نگهداری و نمایش شاخه ها و زیرشاخه ها مشکلی ندارم اما نمی خوام با لود صفحه تمام شاخه ها و زیرشاخه ها توی صفحه چیده بشه... می خوام فقط شاخه های اصلی مثل حالت کلی فعلی نمایش داده بشه و با کلیک روی هر شاخه با استفاده از Ajax زیرشاخه ها از دیتابیس فراخوانی و نمایش داده بشه... توی این قسمتش ، یعنی استفاده از Ajax مشکل دارم... کسی می تونه راهنمایی کنه؟ یا اصلا اسکریپت آماده ای هست که از اون استفاده کنم؟

توی منوی درختی این امکان هست که از فایلهای صوتی برای کلیک یا باز شدن منوها استفاده کرد؟ یا این امکان هست که موقع وارد شدن به یه صفحه خاص یکی از شاخه ها باز باشه و زیرشاخه مورد نظر انتخاب شده باشه؟

ممنون.

Bill Gates
11-05-2008, 21:19
سلام
اگر میشه این منوی خودتون رو اینجا قرار بدید

تشکر//

mrdollar
27-05-2008, 13:15
سلام.
این منوی درختی که من استفاده کردم ، همش جاوا اسکریپته و هر چی شاخه ها بیشتر می شه ، سرعت لودش کمتر می شه برای همین یکی دیگه پیدا کردم که خیلی بهتره و توی آدرس [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) می تونی دانلود کنی... اما خودم همون منوی درختی ای جکس که دنبالش می گشتم توی کنترل پنل هاست و قسمت file manager پیدا کردم... کسی می دونه چطور می شه فایلهای اصلیش رو پیدا کرد؟