PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پايگاه اينترنتي ويژه ارزشيابي وب سايتهاي مختلف راه‌اندازي شد



Sphinx
21-11-2005, 11:53
پايگاه اينترنتي "سايت اسكور" با ارائه خدماتي جالب، وب سايتهاي اينترنتي معرفي شده از طرف كاربران را بررسي مي‌كند و آنها را با توجه به كيفيت طراحي، محبوبيت و ميزان در دسترس بودن مورد ارزشيابي قرار مي‌دهد.
به گزارش سايت اينترنتي "لايف هكر"، كاربران مي‌توانند آدرس سايت مورد نظر خود را در وب سايت "سايت اسكور" (‪ (SiteScore‬وارد كنند. سپس بسته به كيفيت طراحي و ويژگي‌هاي فني وب سايت و همچنين با توجه به نظرات بازديد كنندگان ديگر از آن وب سايت (در صورت دردسترس بودن نظرات كاربران)، خدمات "سايت اسكور" آن وب سايت را ارزشيابي كرده و امتياز نهايي آن را در محدوده صفر تا ‪ ،۱۰‬تعيين مي‌كند.
كارشناسان عقيده دارند خدمات "سايت اسكور" به ويژه براي صاحبان وب سايتها كه علاقه‌مندند نظر ديگران را در مورد وب سايت خود بدانند، بسيار با ارزش است.
در اين وب سايت همچنين همواره فهرست ‪ ۷۵۰‬سايت برتر كه در آخرين بررسي‌هاي صورت گرفته نمرات بالاتري كسب كرده‌اند، موجود است.
علاقه‌مندان براي ارزشيابي وب سايتهاي مورد نظر خود مي‌توانند به آدرس اينترنتي ‪ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]‬مراجعه كنند.