ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : در حال ساخت : تانک Challenger



blackfox
29-04-2008, 07:45
همون طور که می دونید ، تصمیم گرفتم از این به بعد تا جایی که بتونم مراحل ساخت مدل هام رو واستون بذارم تا در روند مادلینگ مثل همیشه با نظراتتون کمک کنید .
تو تلویزیون چند روز قبل یه تانک رو داشت نشون می داد ، منم ازش خیلی خوشم اومد . پرس و جو کردم ، فهمیدم اسمش Challenger هست . خلاصه جو گیر شدم یکی خودم مدل کنم !
اینم یه عکس از این تانک مامانی :


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امیدوارم کمکم کنید .

b3dnet
29-04-2008, 08:23
ok کار جالبیه منم مثل همیشه باهات همراه هستم.

mohsen3d
29-04-2008, 08:40
خيلي خوبه كار با جالبيه موفق باشي.

blackfox
29-04-2008, 08:44
فعلا شاسی تقریبا تموم شده :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اگه وقت داشته باشم ، مدلینگ تا شب یا نهایتا فردا ظهر تموم میشه .

hadi665
29-04-2008, 09:01
ای ول داداش خیلی خوب پیش میری همشم مدلای خشنو انتخاب میکنیا :31:
جونه بلک اینا رو تو ذهنی میسازی بدون بلو پرینت !
خیلی خلاقی ها
آفرین
فقط اینو دیگه یه تکسچره خوف بده که فانتزی نشه
ممنون

b3dnet
29-04-2008, 09:04
black خیلی قشنگ شده ولی دمت گرم بگو این مغزو چه شکلی فعال کردی بعد سیستم PC اگه میشه معرفی کن

*MASTER*
29-04-2008, 09:07
سلام آقا این تانک مامانی رو داری با 3dmax میسازی با مایا؟

blackfox
29-04-2008, 09:36
ای ول داداش خیلی خوب پیش میری همشم مدلای خشنو انتخاب میکنیا :31:
جونه بلک اینا رو تو ذهنی میسازی بدون بلو پرینت !
خیلی خلاقی ها
آفرین
فقط اینو دیگه یه تکسچره خوف بده که فانتزی نشه
ممنون

راستش این یکیو هر چی گشتم واسش بلو پرینت نبود که نبود . به جاش 14 تا عکس ( با رزولوشن تقریبا بالا ) از زوایای مختلف این تانک رو دانلود کردم . متناسب با هرکس ، یه سری تقریات رو تو مدل پایه می دم و بعد مدل رو با زاویه ای که عکس هست ، یکی می کنم و با عکس مقایسه می کنم . این وطری یه کم بیشتر از بلو پرینت وقت می بره ، ولی یه مزه ی دیگه ای داره . حقوق مادی و معنوی این روش کاملا در انحصار بنده می باشد !!

در ضمن وقتی مدل یه قسمت رو تموم کردم ، ذهنی یه سری جزئیات بارش می کنم !

در مورد تکسپر هم خودم قصدم اینه که خفن جنگیش کنم .

blackfox
29-04-2008, 09:40
سلام آقا این تانک مامانی رو داری با 3dmax میسازی با مایا؟
من قبلا مکس کار می کردم ( تقریبا تا 4 سال پیش ) . بعد یه مدتی فلش کردم ( از 4 سال پیش تا چند ماه پیش !! ) و بعد دوباره اومدم سراغ 3d ولی این بار با مایا شروع کردم . این مامانی رو هم با مایا دارم مدل می کنم .

Aminzikzak
29-04-2008, 09:45
ایول بلک فاکس داری خوب پیشرفت میکنی ...
تانکس همچینم مامان نیستا ، بیشتر شبیه باباست ...:دی

blackfox
29-04-2008, 10:00
black خیلی قشنگ شده ولی دمت گرم بگو این مغزو چه شکلی فعال کردی بعد سیستم PC اگه میشه معرفی کن

اولا که تا اونجایی که من می دونم همه کاربرای این جا ماشالله مخشون اتمیه ! تو کار بعضیاشون می مونم . هیچ وقت خودتون رو دست کم نگیرید .
من پدرم مهندس عمرانه . از همون بچه گیم وقتی پدرم نقشه ای می کشید می نشستم کنارش و نگاش می کردم ( + مقادیری آزار و اذیت ! ) . اونم به خاطر این که اذیتش نکنم بهم چند تا کاغذ و و لوازمی که فعلا بهش احتیاج نداشت می داد تا سر گرم بشم . منم با خط کش و پرگار و ... شروع می کردم به کشیدن شکل اسباب بازیام ، واسه خودم مثلا مدل خونه می کشیدم و از این چیزا . حالا هم اگه یه کم مخم تو این زمینه خوب کار می کنه ، همش رو مدیون پدرم هستم .

در زمینه سیستم هم سیستم خودم فعلا اینه ، مشخصات سیستم من :
پردازنده : AMD 3800 آتلون ، دوال کور
مادر برد : M2N4-SLI
رم : دو تا رم دوال چنل 1 گیگی geil ( چهار تا 512 مگی دو به دو مچ ) ، رو هم 2 گیگ رم
گرافیک : دو تا GeForce 7600 GS ، 512 DDR2 چون مادر بردم SLI ه به هم وصل کردم . البته کارت گرافیک دوم رو 5 ماه پیش خریدم و روش بستم
هارد : 160 ساتا 2

همینا فعلا کارم رو راه میندازه ، اون کارت گرافیک اضافه هم واسه این خریدم تا ادیت به شیوه آنین اسکین تو فلش رو سریع تر و واضح تر انجام بدم . با یه گرافیک 512 گیر می کنه !!

b3dnet
29-04-2008, 11:17
black جان ممنون از لطفت انشاالله این تانک بره به سمت دشمن :31: موفق باشی منتظر ادامش هستم

sarina_sh
29-04-2008, 18:06
به به
بلک جان زدی تو کار ربات و تانک و اینا دیگه
اینم خیلی خوب داری پیش میبریش
اون کار قبلت هم ندیدم تمومش کردی یا نکردی ... یه سر هم اونجا میزنم
سیستمت هم واسه کار تری دی خوبه

azorbet
29-04-2008, 18:30
اون کارت گرافیک اضافه هم واسه این خریدم تا ادیت به شیوه آنین اسکین تو فلش رو سریع تر و واضح تر انجام بدم . با یه گرافیک 512 گیر می کنه !!

در این مورد یه کم بیشتر توضیح میدی؟ با فلش کار انیمیشن میکنی؟ سریع تر و واضح تر یعنی چی؟ من که حسابی گیج شدم!!

blackfox
29-04-2008, 20:15
در این مورد یه کم بیشتر توضیح میدی؟ با فلش کار انیمیشن میکنی؟ سریع تر و واضح تر یعنی چی؟ من که حسابی گیج شدم!!

باشه ، توضیح می دم . اولا که من بیشتر از اون که سه بعدی کار کنم ، فلش کار کردم و الان هم کاربر فعال انجمن فلش هستم . در انیمیشن های فلش یک شیوه ادیت که خیلی کاربرد داره اینه که بنا به نیازتون مثلا 40 فریم رو که پشت هم هستند رو با هم می تونید ببینید به این صورت که از اولین فریم با اپتیکی کم شروع میشه تا به فریم اصلی برسه که اپتیکی صفر میشه ( آلفا برابر 100 درصد ) .( اسم این عمل آنین اسکین - پوست پیاز ! - هست ) . به این شکل شما می تونید هر 40 ( یا تعداد بیشتر ) فریم رو با هم مقایسه کنید و در صورت لزوم ادیت کنید . از اونجایی پردازش همزمان 40 فریم ( اونم از نوع وکتور ) واقعا سنگینه به همین دلیل کارت گرافیک اضافه گرفتم .

در ضمن من خودم انیمیشن هام رو به وسیله فلش ادیت می کنم ، به این صورت که رندر های فریم به فریم کاراکترم رو با فرمت IFF ذخیره می کنم و با برنامه FCheck ( همراه میا نصب میشه ) همه رو به png تبدیل می کنم ( برنامه به صورت اتوماتیک هنگام ذخیره به فرمت png پشت زمینه رو به بهترین حالت حذف میکنه ) بعد فریم های png رو وارد محیط فلش می کنم و در یه لایه مرتب می کنم . در اینجا به شیوه آنین اسکین می شه یک دسته دلخواه از فریم ها رو با هم مقایسه کرد و تغییرات لازم رو روی هر فریم اعمال کرد . جزئیات مورد نظرم رو با فلش به فریم ها اضافه می کنم و دوباره با فرمت png از همه فریم های جدید خروجی می گیرم ( اگه لازم باشه پشت زمینه رو هم جدا به همین شکل با مایا می سازم و وارد یک لایه پایین تر از لایه فریم های کاراکتر می کنم ، البته باید تعداد فریم ها و نوع حرکت دوربین یکی باشه )

در این مرحله دوباره با برنامه FCheck تمام فریم ها رو به فرمت ویدئویی مورد نظرم تبدیل می کنم .

می دونم یه کم عجیبه ولی این روشه خودمه و چون به فلش تسلط دارم از این روش استفاده می کنم چون واقعا فلش در زمینه ادیت فریم به فریم قویه . ببخشید اگه یه کم طولانی شد .

azorbet
29-04-2008, 20:45
باشه ، توضیح می دم . اولا که من بیشتر از اون که سه بعدی کار کنم ، فلش کار کردم و الان هم کاربر فعال انجمن فلش هستم . در انیمیشن های فلش یک شیوه ادیت که خیلی کاربرد داره اینه که بنا به نیازتون مثلا 40 فریم رو که پشت هم هستند رو با هم می تونید ببینید به این صورت که از اولین فریم با اپتیکی کم شروع میشه تا به فریم اصلی برسه که اپتیکی صفر میشه ( آلفا برابر 100 درصد ) .( اسم این عمل آنین اسکین - پوست پیاز ! - هست ) . به این شکل شما می تونید هر 40 ( یا تعداد بیشتر ) فریم رو با هم مقایسه کنید و در صورت لزوم ادیت کنید . از اونجایی پردازش همزمان 40 فریم ( اونم از نوع وکتور ) واقعا سنگینه به همین دلیل کارت گرافیک اضافه گرفتم .

در ضمن من خودم انیمیشن هام رو به وسیله فلش ادیت می کنم ، به این صورت که رندر های فریم به فریم کاراکترم رو با فرمت IFF ذخیره می کنم و با برنامه FCheck ( همراه میا نصب میشه ) همه رو به png تبدیل می کنم ( برنامه به صورت اتوماتیک هنگام ذخیره به فرمت png پشت زمینه رو به بهترین حالت حذف میکنه ) بعد فریم های png رو وارد محیط فلش می کنم و در یه لایه مرتب می کنم . در اینجا به شیوه آنین اسکین می شه یک دسته دلخواه از فریم ها رو با هم مقایسه کرد و تغییرات لازم رو روی هر فریم اعمال کرد . جزئیات مورد نظرم رو با فلش به فریم ها اضافه می کنم و دوباره با فرمت png از همه فریم های جدید خروجی می گیرم ( اگه لازم باشه پشت زمینه رو هم جدا به همین شکل با مایا می سازم و وارد یک لایه پایین تر از لایه فریم های کاراکتر می کنم ، البته باید تعداد فریم ها و نوع حرکت دوربین یکی باشه )

در این مرحله دوباره با برنامه FCheck تمام فریم ها رو به فرمت ویدئویی مورد نظرم تبدیل می کنم .

می دونم یه کم عجیبه ولی این روشه خودمه و چون به فلش تسلط دارم از این روش استفاده می کنم چون واقعا فلش در زمینه ادیت فریم به فریم قویه . ببخشید اگه یه کم طولانی شد .

خیلی ممنون.از چه روش خوفناکی استفاده میکنی!!! ولی خیلی عجیبه که چرا شما گرافیکتون رو ارتقا دادین.آخه کار شما اصلا گرافیک لازم نداره.فقط سی.پی.یو قوی و رم به مقدار کافی میخواد.همونطور که میدونید تصاویر وکتور برای ترسیم شدن، از توابع و عملیات ریاضی استفاده میکنن.مسلماً همه کارهای محاسباتی به این شکل، به دوش سی.پی.یو هستش و چون شما چندیدن فریم غیر وکتور رو همزمان در فلش دارید، بازم پیداست که به رم زیاد و پر سرعت نیاز دارید. حالا فلسفه اون گرافیک رو نفهمیدم؟

SSS_HHH_OOO
29-04-2008, 21:04
آفرین کارات همیشه قشنگ هستن.

blackfox
29-04-2008, 21:19
خیلی ممنون.از چه روش خوفناکی استفاده میکنی!!! ولی خیلی عجیبه که چرا شما گرافیکتون رو ارتقا دادین.آخه کار شما اصلا گرافیک لازم نداره.فقط سی.پی.یو قوی و رم به مقدار کافی میخواد.همونطور که میدونید تصاویر وکتور برای ترسیم شدن، از توابع و عملیات ریاضی استفاده میکنن.مسلماً همه کارهای محاسباتی به این شکل، به دوش سی.پی.یو هستش و چون شما چندیدن فریم غیر وکتور رو همزمان در فلش دارید، بازم پیداست که به رم زیاد و پر سرعت نیاز دارید. حالا فلسفه اون گرافیک رو نفهمیدم؟

وقتی 40 تا فریم با اپتیکی متفاوت روی هم میفتند ، اونوقت آن کدام قطعه سخت افزاری است که باید محاسبات درجات و نوع رنگ ها نمایشی را انجام دهد ؟

blackfox
29-04-2008, 21:31
خب دوستان ، تا اینجا چرخ ها و زنجیرش رو هم مدل کردم :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امشب میشینم پاش ببینم تا فردا صبح تموم میشه یا نه ؟

hadi665
29-04-2008, 21:38
ایول پسر
خیلی خوب در اومده
ادامه بده که باهاتم :31:

b3dnet
29-04-2008, 21:56
:18: :18: :18: :18: دارم دیوانه وار کارتو نگاه میکنم می خوام ببینم تهش چی میشه

blackfox
29-04-2008, 22:00
دوستان تا قبل از این که همش تموم بشه ، لطف کنید و اگه میشه یه تکسچر خوشمل آدرس بدید تا واسه بدنش دانلود کنم .

blackfox
29-04-2008, 22:06
امین جان اگه میشه یه تنظیم منتال ری واسه این مدلم بگو ، من عمرا نمی تونم مثل آدم رندر بگیرم .

Aminzikzak
30-04-2008, 00:06
امین جان اگه میشه یه تنظیم منتال ری واسه این مدلم بگو ، من عمرا نمی تونم مثل آدم رندر بگیرم .

والا بستگی به محیطی داره که میخوای توش رندر کنی ...
ولی خب فعلا یه چیز کلی میذارم که معمولا برای همه استفاده میشه ...

عکس اول تنظیمات منتال ری هست ... که مشخص شده ... دوتا تیک میزنی و عدد صفر رو هم به 2 تغییر میدی...

عکس دومی یه کره میسازی نصفش میکنی بعد بهش تکستچر دلخواهو میدی بهتره منظره باز باشه ...
بعدش یه نور Point میاری تو صفحه یه مقدار فاصله میدی از کره ، بعدش شدت نور رو 0.5 قرار میدی ...
حالا تانکتو میذاری وسط این کره ... بعد یه پلان هم برای کف استفاده میکنی .. حتما باید برای کف پلان بذاری چون اگه نباشه نورها برگشت داده نمیشن ...

blackfox
30-04-2008, 07:16
والا بستگی به محیطی داره که میخوای توش رندر کنی ...
ولی خب فعلا یه چیز کلی میذارم که معمولا برای همه استفاده میشه ...

عکس اول تنظیمات منتال ری هست ... که مشخص شده ... دوتا تیک میزنی و عدد صفر رو هم به 2 تغییر میدی...

عکس دومی یه کره میسازی نصفش میکنی بعد بهش تکستچر دلخواهو میدی بهتره منظره باز باشه ...
بعدش یه نور Point میاری تو صفحه یه مقدار فاصله میدی از کره ، بعدش شدت نور رو 0.5 قرار میدی ...
حالا تانکتو میذاری وسط این کره ... بعد یه پلان هم برای کف استفاده میکنی .. حتما باید برای کف پلان بذاری چون اگه نباشه نورها برگشت داده نمیشن ...

ممنون امین جان .
من قبلا محیط اطراف رو از طریق تنظیمات environmet منتال ایجاد می کردم ( ولی هیچ وقت نشد که درست و حسابی از آب دراد )
راستی امین جان یه سوال ، چه جوری میشه volume fog رو جوری تنظیم کنم که یه توده غبار مارپیچی داشته باشم ؟ می خوام ازش به عنوان دود حاصل از سوخت موتور موشک استفاده کنم ( نمی دونم منظورم رو رسونده باشم یا نه )

من volume هاش رو درست کردم ، ولی وقتی بهش متریال volume fog می دم ، موقع رندر خیلی مصنوعی میشه ، مثل سه تا شلنگ شفاف خاکستری میشه که دور هم پیچیدن !! نمیشه کاری کرد که volume fog کمی هم خارج از محدوده volume ایجاد بشه ؟

blackfox
30-04-2008, 07:46
بلاخره این هم تموم شد . بابایی قربونش بره الهی !!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حالا مونده تکسچر و محیط . از اون راهی که امین گفت می خوام واسش یه محیط جنگی درست کنم .

فعلا ...

hadi665
30-04-2008, 08:58
نــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــه ، دارم دیوونه میشم عجب تانکی شده ، بریکلا ای ول
بلک تکسچره خوب بهش ندی نمیبخشمتا :31:
چقدر جزئیات دادی آفرین

b3dnet
30-04-2008, 09:30
black جان من دیگه با 3d خدافظی میکنم با با این چیه ساختی آخه چه شکلی این قدر خوب درست میکنی خداییش اصلا ایراد نداره من که رفتم بمیرم با این مدل سازیم راستی بلک چند ساله حرفه ای مدل سازی میکنی

M@STER
30-04-2008, 10:51
اووف بابا ترکوندی عجب تانکی شده.خداییش خیلی قشنگ درآوردی.ادامه بده تا ببینیم چی میشه.موفق باشی

blackfox
30-04-2008, 13:04
این تانک هم تموم شد بالاخره ، زمینش رو صحرایی درست کردم با روشی که امین جان پیشنهاد دادن . سه تا رندر گرفتم ( رو هم 1.3 مگ ) :
جوری تنظیم کردم که دانلودش هم به قول هادی جان مثل منتال ری بشه !!


نزدیک غروب :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نزدیک غروب :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ظهر :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

b3dnet
30-04-2008, 13:10
خیلی خوب شده تمام نما هاشم خوبه فقط یه چیزی به کارت که نگاه میکنم مدل سازیت خیلی حرفه ای یعنی اونی که می خوای در میاری ولی فکر کنم یه مقدار باید بیشتر رو render , texture کار کنی ولی در کل من هنوز تو کفم راستی یه سر به ماشینی که دارم میسازم بزن البته بیشتر شبیه ماشینه.از نظر هات استفاده می کنم

سجاد ماندگار
30-04-2008, 13:20
کاش ماهم میتونستیم اینطوری مدل کنیم.

خیلی عالیه. فقط فکر کنم زمینه تخصصی که داری پیش میری مربوط به مادلینگ باشه و روی تکسچرینگ و رندرینگ زیاد کار نمیکنی.

مرسی لذت بردم.

hadi665
30-04-2008, 14:03
بلک متاسفانه باید بگم این رندرات اصلا خوب شده
به نظر من یه صحنه ی سفید انتخاب کن و تانکو بزار توش و روی خوده تانک زوم کن نه محیط اطراف
حیفه این مدله که این رندر نشونش نده
تازه تانک باید مثل عکس قهوه ای بشه
.
ببین رندره خوب نگیری من حلالت نمیکنما :31: ( black : به تو چه هادی ! :31:31:31:31: این جوابه تو بود :31: )

azorbet
30-04-2008, 14:13
ای خدا!!! چی کار کردی لامصب. مدلی با این کیفیت یه رندر خفن هم لازم داره.یه پیشنهاد دارم. مدلت رو بده یکی از بچه هایی که توی رندر گرفتن حرفه ای تر هستن، برات رندر بگین. چطوره؟

blackfox
30-04-2008, 14:28
خیلی خوب شده تمام نما هاشم خوبه فقط یه چیزی به کارت که نگاه میکنم مدل سازیت خیلی حرفه ای یعنی اونی که می خوای در میاری ولی فکر کنم یه مقدار باید بیشتر رو render , texture کار کنی ولی در کل من هنوز تو کفم راستی یه سر به ماشینی که دارم میسازم بزن البته بیشتر شبیه ماشینه.از نظر هات استفاده می کنم

من که از اول گفتم ريال من هیچ وقت نتونستم یه تکسچر خوب به کارام بدم و همیشه رندرم افتضاحه . خب چی کار کنم ، من آموزشگاه نرفتم و مدلینگ رو از روی کتابای آموزشی و ... اون موقع ( 6 - 7 سال پیش ) یاد گرفتم ، اون موقع هم خیلی جزیی به تکسچرینگ و رندرینگ می پرداختند . یادش بخیر اون موقع با کرارا استودیو مدل توپ درست می کردیم ، فکر می کردیم کی هستیم !
ولی راستش رو بخواید در شرکت های بزرگی که کارهای انیمیشن انجام می دن و یا بازی می سازن و ... یه گروه مادل میکنن ، یه گروه تکسچر می دن و ... . یعنی اینها از هم جداست . حالا ماشالله ایرانیا همه رو با هم یه تنه انجام میدن از عجایب دنیاست !


بلک متاسفانه باید بگم این رندرات اصلا خوب شده
به نظر من یه صحنه ی سفید انتخاب کن و تانکو بزار توش و روی خوده تانک زوم کن نه محیط اطراف
حیفه این مدله که این رندر نشونش نده
تازه تانک باید مثل عکس قهوه ای بشه
.
ببین رندره خوب نگیری من حلالت نمیکنما :31: ( black : به تو چه هادی ! :31:31:31:31: این جوابه تو بود :31: )

خب چی کار کنم ، بلد نیستم رندر بگیرم ، بهم یاد بدید :31:

b3dnet
30-04-2008, 14:45
blackجان این حرفتو قبول دارم دقیقا همینطوریه قرار نیست که یه نفر همه کار هارو با هم بلد باشه مثل من کم پیدا میشه همرو بلد باشه البته الکی :31: ولی black جان به نظر من اینکه render شما یه مقدار ضعیفه اصلا اشکال نداره برای اینکه مدلینگت خیلی قویه ولی یکی مثل من که نه مدلینگ بلده نه Render نه texture باید خداییش یه فکری به حاله خودش بکونه ....حالا کاری به هیچی ندارم ولی مدلات واقعا با کیفیتو با جزیات بالا در میاد اصلا خودت ولی مدلتو نگاه می کنی خستگیت در نمیاد

Aminzikzak
30-04-2008, 15:30
بلک فاکس جان اگه دوست داشتی یه چنلنج راه بندازیم ... تانکتو آپ کنی برو بچ رندر کنن ببینیم رندر کی بهتر میشه ...

MAX X
30-04-2008, 16:48
بلک فاکس جان اگه دوست داشتی یه چنلنج راه بندازیم ... تانکتو آپ کنی برو بچ رندر کنن ببینیم رندر کی بهتر میشه ...

اگه اینطوری بشه واقعا عالی میشه:31:
من كه پایم ، امیدوارم بلك هم پایه باشه:27:

*MASTER*
30-04-2008, 17:20
مدلش عالیه اما رندرهارو با کیفیت تر و روشنتر بگیر .موفق باشی.

M@STER
30-04-2008, 17:22
رندرهایی که گرفتی خیلی بی روح شده اگر رو نور پردازیو رندرت بیشتر کار میکردی خیلی باحالتر میشد.

/.,mnb
30-04-2008, 22:38
خيلي خيلي خيلي و... خوب شده. (مدلش رو مي گم)

البته ببخشيد ما ي تازه كار تو بحث شما اساتيد شركت كرديم.

اميدوارم موفق باشي.