PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نرم‌افزار ويتنامی جهانی شد



mobin
23-04-2008, 10:16
یک شرکت ویتنامی از ساخت بسته‌ نرم‌افزاری جدیدی برای مقابله با ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب اینترنتی خبر داده و ادعا می‌کند که هم‌اکنون در 90 کشور جهان توسط 5/9 میلیون کاربر استفاده می‌شود.
نگوین تو کوانگ"( Nguyen Tu Quang) مدیر مرکز امنیتی BK Internetwork ویتنام(BKIS) طی یک همایش گفت: «مرکز ما پشتیبانی‌های فراوانی را از این نرم‌افزار با نام BKAVPro انجام داده است و آن را به عنوان بهترین محصول سال می‌داند.»
بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان این مرکز، تا سال 2010 میلادی بیش از 75 درصد کاربران آنلاین در ویتنام از بسته نرم‌افزاری BKAV برای مقابله با ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب اینترنتی استفاده خواهند کرد.
طبق آمارهای منتشر شده از سوی این مرکز، روزانه بیش از 90 هزار کامپیوتر در ویتنام از طریق اینترنت و ورودی‌های USB به ویروس‌ها، تروجان‌ها، هرزنامه‌ها و ... آلوده می‌شوند.
تنها در سال 2007 بیش از 80 درصد سایت‌های ویتنام در معرض هک شدن قرار گرفته بودند و بیش از 33 میلیون کامپیوتر به ویروس آلوده شدند که این رقم حدود 4/2 VND(واحد پولی ویتنام) به این کشور خسارت وارد کرد.
مرکز BKIS که در سال 2001 تاسیس شد، هم‌اکنون بیش از 150 کارشناسان و متخصص نرم‌افزاری دارد.

MR.Punisher
23-04-2008, 11:13
ویتنامی ها هم در زمینه آنتی ویروس دارن پیشرفت می کنن ولی ما هنوز...

piremard
29-04-2008, 03:48
ویتنامی ها هم در زمینه آنتی ویروس دارن پیشرفت می کنن ولی ما هنوز...

ایران هم تونسته اما بدلیل عدم پشتیبانی و قواعد احمقانه نقض کاپی رایت ، فعالیتش سالهاست متوقف مانده
تو کشوری که کاپی های دزدی مثل "کینگ" تحت قانون حمایت قرار دارند تولید یک نرم افزار کاریست عبث بخصوص در بخش امنیت
کی غصه می خوره ؟!
ایران کشوریست که می گه : انرژی هسته ای حق ...
نمی گه : فیزیک هسته ای صرفه نظر از انرژی حق..."یعنی دانش ، بخودی خود فاقده ارزش نداره"[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]