PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آموزش زبان نصرت2 برای موبایل (رايگان) با فرمتAmr



samankermani
09-04-2008, 20:46
آیا واقعا میخواهید انگلیسی را بیاموزید ؟ به همان سادگی كه فارسی صحبت میكنید بدون ترس و خجالت . بدون نیاز به تمرین خواندن و نوشتن . بدون نیاز به معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگلیسی و فارسی شده توسط اعجوبه تقویت حافظه و ابداع كننده روشهای نوین تند خوانی ایران استاد نصرت .
این متد را یك نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع كرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده .
شما بعد از دانلود کردن این فایلها که 90 فایل Amr است و گوش كردن طبق متد شما به راحتی فیلم های آمریكایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میكنید و كاملا میتوانید ارتباط برقرار كنید . احساس میكنید معجزه ای روی داده است . چیزی كه بعد از سالها حضور در كلاسهای زبان در دست یابی كامل به آن موفق نشده بودید در ظرف كمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با كمترین زحمت محقق خواهد شد.

باور كردنش كمی مشكل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تند خوانی و زبان كشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میكند . چنین انسانی بعد از سالها كار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از كشور ( بیشتر خارج از كشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده كرده است .
نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش كردن . نه نیاز به نوشتن . در واقع شما سعی نمیكنید چیزی بیاموزید بلكه این نوار با فرمولی كه در قرار گیری كلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می آموزد .

راز موفقیت این متد چیست ؟

این متد معجزه میكند . چون با شخص شما طرف نمیشود . بدون آن كه احساس كنید با مغز شما طرف میشود . كلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تكرار میشوند و شما آنها را می آموزید بدون آن كه خود بفهمید چطوری . راز در زمانهای خاص است كه فرمولش هیچگاه لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یك فایل صوتی Amr دارید . و فقط حق دارید یك بار آن را گوش كنید و فاصله های زمانی نباید از بین رود . اصلا استعداد شما مهم نیست .
شعار همیشگی استاد نصرت این است : « اصلا استعداد شما مهم نیست » به من كسانی را تحویل دهید كه خیال میكنید از همه خنگ ترند كسانی كه به خودشان برچسب كم هوشی زده اند . كسانی كه فكر میكنید چیز یاد نمیگیرند . ببینید من از اینها چه خواهم ساخت و چه چیزی تحویل میدهم.

و اما دانلود رايگان آموزش زبان نصرت

قسمت اول ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) قسمت دوم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) قسمت سوم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])قسمت چهارم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) قسمت پنجم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

peyman sis
10-04-2008, 01:52
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
این کاملش واسه موبایله

Adonis52
25-06-2008, 12:36
واقعا برنامه ی خوبه

Adonis52
25-06-2008, 12:42
یه کمی حجمش زیاده
به حجم کمتر وجود نداره؟

mohammadkhajoo
26-06-2008, 08:34
دوستان واقعآ دستتان درد نکنه !!!!!!!!!1

mohammadkhajoo
26-06-2008, 10:23
واقعا ممنون خیلی به ما حال دادی عزیز جون!!!!!
بازم از این کارا بکن !!
ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lord007
29-06-2008, 21:57
ظاهرآ فایل پاک شده
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

baran6787
30-03-2012, 17:41
لینک خرابه