PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پردازشگر Pentium 4 دوست هکر هاست



gavad
14-11-2005, 06:29
پردازشگر Pentium 4 دوست هکر هاست

پردازنده‌های پنتيوم چهار (PentiumIV) شركت اينتل دارای نقطه ضعفي هستند كه به هكرها امكان نفوذ به کامپيوتر و بدست آوردن اطلاعات ارزشمند را ميدهد.

به گزارش پايگاه خبری CNET شركت اينتل كه از بزرگترين شركت‌های توليد CPU در دنيا است، در ساخت پردازنده ی 4 Pentium خود از فناوري استفاده كرده كه به هكرها اين امكان را مي‌دهد با استفاده از ردپاهاي به‌جا مانده در حافظه دروني
(CPU Cash) به رمز كاربران دست يابند.

به گفته ی Colin Percival ‌دانشجوي دكتري دانشگاه British Columbia فناوری Hyperthreading كه باعث ايجاد اين ايراد شده است به پردازنده امكان مي‌دهد كه با انجام چند فعاليت بصورت همزمان سرعت اجراي برنامه‌ها را افزايش دهد.

اين ويژگی باعث انباشته شدن اطلاعات در حافظه مي‌گردد كه هكرها از آن براي بدست آوردن اطلاعات مورد علاقه ی خود استفاده ميكنند.

سخنگوي شركت اينتل اعلام كرد كه احتمال وقوع چنين حمله‌اي بسيار كم است چرا كه هكر بايستي قبلا يك برنامه جاسوسي بر روي كامپيوتر مورد نظر نصب كرده باشد و در اينصورت اين اتفاق برای هر کامپيوتری با هر پردازشگر اتفاق خواهد افتاد.

روابط جنسی در بلژيک: کمتر ولی بهتر

بر اساس يک پژوهش بين المللی بنام Global --- Survey از سوی کمپانی Durex بلژيکی ها کمترين رابطه ی جنسی در تاريخ خود را تجربه ميکنند ولی بيشترشان از اين وضع گله ای ندارند.

بر اساس اين پژوهش در سال ۲۰۰۵ بلژيکی ها بطور ميانگين ۱۰۶ بار رابطه ی جنسی داشته اند که ۳ بار بيشتر از ميانگين جهانی آن ميباشد ولی با اين وجود ۵۷ درصد از مردم در اين کشور از چگونگی روابط جنسی خود خرسند و راضی هستند.

اين پژوهش همچنين تاکيد ميکند که شمار دفعات رابطه ی جنسی در بلژيک از سال ۲۰۰۲ تاکنون رو به کاهش گذاشته و سال گذسته در واقع نوعی رکورد بوده است.

در سال ۲۰۰۲ بلژيکی ها ۱۳۰ بار فعاليت جنسی داشتند ولی در سال ۲۰۰۴ اين رقم به ۱۰۵ و امسال به ۱۰۶ رسيده است. درصد رضايت از رابطه ی جنسی نيز در بلژيک ۵۷ درصد است که به نسبت ميانگين جهانی ۴۴ درصد، در سطح بالايی قرار دارد.

گفتنی است که ژاپنی ها با ۴۵ بار رابطه ی جنسی در سال در پايين جدول قرار و يونانی ها با سالانه ۱۳۸ بار رابطه ی جنسی در بالای جدول قرار گرفته اند که به عقيده ی کارشناسان نوع تغذيه و شرايط آب و هوايی در اين مورد تاثير گذار است.

همچنين بايد دانست شرکت Durex کمپانی سازنده ی گونه های بيشماری از کاندوم است و به اين آمار برای پخش کردن توليدات خود نيازمند ميباشد.

دستگيری يکی ديگر از نمايندگان امام زمان

پليس جمهوری اسلامی در ایران مردی را دستگير کرده که ادعای شفابخشی و ارتباط با امام زمان داشته است و با اين حيله ی کهنه به کلاهبرداری می پرداخته.

وی متهم است که ۲۰۰ هزار دلار از بيمارانی که به او مراجعه کرده اند کلاهبرداری کرده و با فراری دادن زنان و دختران به خانه ی خود در شيراز خانواده های زيادی را از هم پاشانده است. به گفته ی کارشناسان اين عمل نشانگر بحران در فرهنگ دينی و بی خردی مردم ميباشد.

اين خبر در خبرگزاری فرانسه و رويترز هم مخابره شده است. اين مرد که از او تنها با نام "مجيد" ياد شده مدعی بوده که هفته ای دو بار با امام زمان ارتباط دارد. مجيد اقداماتش را پس از گشايش دفتر مشاوره ای با نام راز در منطقه ی سعادت آباد تهران آغاز نموده و با سوء استفاده از اعتقادات پوچ مردم آنها را سرکيسه کرده و گاهی هم همسر و دخترانشان را از چنگشان می ربود.

او به بيماران خود دعا می داد و با آنها می قبولاند که دعانويسی او می تواند بيماری های گوناگون از جمله سرطان را شفا دهد ولی هيچيک از بيماران تاکنون بهبود پيدا نکرده و ۲۲ نفر از بيماران عليه او اقامه ی دعوا کرده اند.

دو ماه پيش نيز روزنامه اعتماد خبر از دستگيری کسی داد که مدعی بود رابط امام زمان است و در استان مازندران به کلاهبرداری مشغول بود.