PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : شانس بالای ایران برای میزبانی جام جهانی روبوکاپ 2010



rezaete
03-04-2008, 13:19
قائم مقام فدراسیون جهانی روبوکاپ گفت: با قاطعیت نمی توان اعلام کرد که ایران شانس اول کسب میزبانی مسابقات جهانی 2010 است اما با توجه به سابقه خوب ایران شانس بالایی برای میزبانی ایران قائل هستیم."هانس دیتر بوخارد" در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به سوابق سالهای قبل، ایران در مسابقات مختلف روبوکاپ جهان و برگزاری مسابقات آزاد در طول 10 سال اخیر یکی از برترین کشورهای دنیا در عرصه علم روباتیک بوده است.
وی اظهار داشت : تیمهای بسیار زیادی در مسابقات روباتیک ایران شرکت کرده اند و این مسئله به خوبی نشان می دهد که ایران یکی از بهترین تیمها در زمینه علم روباتیک است.

قائم مقام فدراسیون جهانی روبوکاپ تاکید کرد: سطح تیم های شرکت کننده در ایران بسیار بالا است و من مطمئنم ایران می تواند در این زمینه موفقیت های جدیدی را بدست آورد.

بوخارد ادامه داد: ایران جزء معدود کشورهایی است که در زمینه علم روباتیک فعالیت می کند و دستاوردهای فراوانی داشته است.

وی گفت : توانایی کشورها برای میزبانی مسابقات روبوکاپ عامل بسیار مهمی است که ایران با توجه به برگزاری مسابقات روبوکاپ آزاد تجربیات بهتری نسبت به سایر کشورها دارد.

بوخارد اظهار داشت: عامل دیگر برای کسب مسابقات جهانی نیز تجربه است که ایران یکی از مجرب ترین کشورها در زمینه علم روباتیک به حساب می آید. این عوامل بدون شک شانس برگزاری مسابقات جهانی را برای ایران بیشتر می کند.منبع :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید