PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : قابليتهاي گسترده نگارش هفتم نرم‌افزار Nero نظر كاربران را جلب كرده‌است



arkadas
06-11-2005, 23:37
نرم‌افزار مشهور "نرو" همواره با ارائه قابليتهاي گسترده، از تكثير لوح‌هاي فشرده گرفته تا ويرايش فايلهاي صوتي و تغيير فرمت فايلهاي ويدئويي، يكي از نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي محبوب كاربران محسوب شده كه نگارش جديد و هفتم از اين نرم‌افزار نيز با موفقيت مسير قبلي را طي كرده‌است.
نگارش هفتم از نرم‌افزار "نرو" (‪ (Nero‬بر خلاف بيشتر نرم‌افزارهاي ويژه تكثير لوح‌هاي فشرده، يك محصول چند رسانه‌اي كامل تلقي شده و از سوي ديگر تكثير "سي‌دي"ها و "دي وي دي"ها را نيز به سادگي فشردن يك تكمه درآورده‌است.
كار كردن با نگارش هفتم نرم‌افزار "نرو" بسيار ساده بوده و قابليتهاي گسترده از قبيل امكان ايجاد فيلمهاي ويدئويي خانگي با موسيقي متن دلخواه را براي كاربران فراهم مي‌كند.
نگارش جديد "نرو" با حفظ ويژگي‌هاي استاندارد شده در نگارشهاي قبلي اين نرم‌افزار، ظاهري آشنا را براي كاربران نگارشهاي قبلي اين محصول كه حدود ‪ ۱۰‬سال از ورود آن به بازار مي‌گذرد، ارائه كرده‌است.
از جمله ويژگي‌هاي جالب گنجانده شده در نگارش هفتم "نرو" مي‌توان به سازگاري با يكي از فرمتهاي پيشنهاد شده براي نسل بعدي "دي وي دي"ها به نام فرمت "بلو-ري" و همچنين قابليت "كپچر" كردن تصاوير ويدئويي با كيفيت بالا(‪ ،(high-definition‬اشاره كرد.
نگارش هفتم "نرو" به ويژگي ديگري به نام "نرو اسكاوت" مجهز شده كه با كمك آن مي‌توان از مرورگرهاي اينترنتي براي مديريت و دسترسي به فايلهاي صوتي و تصويري استفاده كرد.
نرم‌افزار "نرو ‪ "۷‬با قابليتهاي چند رسانه‌اي بسيار متنوع براي نصب شدن روي رايانه به حدود يك گيگابايت فضاي خالي در هارد ديسك نياز داشته و براي برخي ويژگي‌هاي پيشرفته خود نيازمند پردازنده‌هاي قدرتمند "پنتيوم ‪"۴‬ است.