PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گريگ مافي ، مدير مالي اوراكل بعد از چهار ماه استعفاء داد



arkadas
06-11-2005, 03:50
شركت اوراكل در كمتر از 8 ماه دومين مديرمالي خود را نيز از دست داد.
گريگ مافي كه چهار ماه قبل از پست مديريت مالي را برعهده گرفت اوايل اين هفته اعلام كرد كه وي در حال ترك اين توليد كننده نرم افزاري است تا در شركت ديگري كه هنوز نامش را فاش نكرده است استخدام شود وي هدف از اين كار را تصدي يك پست بسيار حرفه اي عنوان كرد.
مافي در صنعت هاي تك چندان هم غريبه نيست وي قبل از تصدي اين پست در اوراكل قبلا نيز عهداه داراين پست به مدت 2.5 سال بود وي در سال 2000 براي گرفتن پست مدير عاملي در شركت 360 Network اوراكل را ترك كرد . شركت 360 Network با مشكلات مالي مواجه و سرانجام ورشكسته مي شود و مافي مجبور به ترك اين شركت اين شركت مي شود.
قبل از آقاي ماني ، آقاي هري يو اين پست را برعهده داشت كه وي نيز در ماه مارس اوراكل را ترك كرد تا در شركت ديگري مشغول به كار شود . آقاي يو جايگزين جف هنلي شده بود آقاي هنلي بعد از 13 سال ابقاء در پست مدير مالي به رياست تين شركت منصوب شد .
جايگزيني مكرر افراد در پست مدير مالي پويايي تيم مديريت اوراكل را زير سوال برده است. مدير عامل و موسس اوراكل اصرار دارد تا اتنخاب يك جايگزين مناسب براي اين پست مسئوليت ها بايد به نماينده وي سپرده شود تا اين مشكل ديگر پيش نيايد.