PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مايکروسافت از کاربران خود عذرخواهي کرد:ie8 کامل نيست



rezaete
14-03-2008, 11:44
سخنگوي مايکروسافت تأييد کرد که مرورگر جديد اين شرکت دسترسي به سرويس به روزرساني مايکروسافت را مسدود مي‌نمايد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش سرويس دانش و فناوري برنا، کاربراني که از IE 8 Beta1 استفاده مي‌کنند قادر به استفاده از سرويس Windows Update نخواهند بود مگر اين که مرورگر خود را بر روي حالت شبيه‌سازي IE 7 تنظيم کنند.

سخنگوي مايکروسافت روز دوشنبه تأييد نمود که مرورگر جديد اين شرکت دسترسي به سرويس بروزرساني مايکروسافت را مسدود مي‌نمايد.

کاربراني که سعي مي‌کنند با استفاده از IE 8 Beta1 به Windows Update دسترسي پيدا کنند با پيغام «جهت دسترسي و استفاده از اين سايت مي‌بايستي از اينترنت اکسپلورر نسخه 5 ببالا استفاده کنيد.» روبرو مي‌شوند.

IE8 روز چهارشنبه رسماً در جريان کنفرانس MIX08 که به ميزباني مايکروسافت و در لاس‌وگاس برگزار گرديد معرفي شد.
نسخه مقدماتي اين نرم‌افزار براي کار با سيستم‌عامل‌هاي XP، ويستا، سرور 2003 و سرور 2008 تهيه شده است.

براي ادامه دسترسي به اين سرويس کاربران مجبورند بر روي دکمه Emulate IE7 که اينترنت اکسپلورر نسخه 7 را شبيه‌سازي مي‌کند کليک کنند.
البته اين کار مستلزم راه‌اندازي دوباره مرورگر مي‌باشد.

يکي از کارکنان بخش پشتيباني مايکروسافت در کامنتي که بر روي وبلاگ اين شرکت گذاشت اعلام کرده که مايکروسافت سايت Windows Update را براي پشتيباني از IE8 به روزرساني نموده است.

وي در ادامه آورده است: «فعلاً بطور موقت بر روي دکمه Emulate IE7 کليک کرده و پس از بستن کليه پنجره‌هاي مرورگر و راه‌اندازي دوباره آن خواهيد توانست وارد سايت شده و ويندوز خود را آپديت کنيد. از اين که موجب زحمت شما شده‌ايم پوزش مي‌طلبيم.»

از سويي گزارشات ديگري نيز مبني بر وجود مشکلاتي در استفاده از IE 8 Beta1 جهت بازديد سايت‌هايي مانند Facebook ، Gmail و سايت Windows Live Mail خود مايکروسافت مشاهده شده است.

البته وجود مشکلات و باگ‌هاي ريز و درشت در نسخه‌هاي بتا امري عادي و معمولي محسوب مي‌گردد اما بروز مشکل با سايت‌هاي متعلق به خود مايکروسافت امري عجيب و غيرعادي مي‌باشد.
منبع :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید