PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل در استفاده از اینترنت بدون ------



Hoom@n
11-03-2008, 15:21
سلام. من مدتی از نرم افزار freegate 6.6 استفاده کردم. الان برای استفاده از اینترنت باید حتما از freegate استفاده کنم و در غیر این صورت پیغام can't fine... تو اینترنت اکسپلورر و address not... تو فایرفاکس رو می بینم. (تو فایرفاکسُ ۲ و ۳(b5pre) و اینترنت اکسپلورر۶ و ۷ و ۸ (beta1) تست کردم و همین مشکل رو دارم.) ضمنا تنظیمات ------ هم صحیح هست و در حالت استفاده مستقیم و بدون ------ من نمی تونم صفحات رو ببینم (اما با ------ می تونم) ضمنا مشکل از روتر نیست. چون از لینوکسی که رو همین کامپیوتر دارم بدون ------ هم وصل می شم. کارهای ابتدایی مثل پاک کردن کش و ریست کردن مرورگر و تنظیمات مرورگر رو به حالت اول برگردوندن رو هم کردم اما فایده ای نداشه. ضمنا هیچ برنامه دیگه ای هم نمی تونه از طریق ویندوز من و بدون ------ به اینترنت وصل بشه. ممنون می شم کمک کنید.
ممنون.
هومن.

K A R I M I
11-03-2008, 16:26
این جوری که شما میگید ماجرا یه ذره پیچ در پیچ میشه !!
پس وقتی که تو مرورگر تنظیمات ------ رو ریست می کنید که در حالت بدون استفاده از ------ ، صفحات رو باز کنه با مشکل مواجه میشید ، درسته ؟
تا حالا با این مشکل مواجه نشدم شما که همه کارهایی رو که به ذهن میرسه انجام دادید این کار رو هم بکنید اگه مودم رو LAN وصله کارت شبکه رو یه بار آنیستال کنید و دوباره نصب کنید ، بعد یه کانکشن جدید درست کنید و از طریق اون کانکشن به نت وصل بشید ...
ببینید نتیجه میگیرید یا نه ؟

Hoom@n
11-03-2008, 17:40
سلام مجدد. بله یعنی الان نه تنها مرورگر٬ بلکه همه برنامه فقط با ------ می تونن به اینترنت وصل بشن و در غیر این صورت نمی تونن. / کاری رو هم که گفتید انجام دادم. متاسفانه سودی نداشت. ممنون می شم کمک کنید.
ممنون.

K A R I M I
11-03-2008, 18:35
شرمنده ، من تا حالا با این مشکل مواجه نشده ام و نمی تونم بیش از این کمکتون کنم ،
آخرین نتیجه گیری که میشه کرد اینه که باید ویندوز رو عوض کنید ، چون از طریق لینوکس میتونید به راحتی برید و میشه گفت که ویندوزتون مشکل پیدا کرده ...
اینجا دیگه آخر خط هست :دی

piremard
11-03-2008, 23:16
یکبار tcp-ipرو آنیستال و بعد از ریستارت اینستال کنید

H@mid-Vista
20-03-2008, 21:01
ببینین برای اینكه مشكلتون حل بشه باید بریت تو اكسپلورر و از منوی
Tools
گزینه اینترنت اوپشن رو انتخاب كنی بعد توی كانكشن ستینگ حالت پروكسی رو غیر فعال كنی
روی كانكشن خودت كلیك كن و بعد حالت تماس مستقیم رو انتخاب كن