PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سوني دوربين ديجيتال Cybershot DSC-T9 را معرفي کرد



Sphinx
03-11-2005, 12:15
سوني اولين سري از نسل جديدي از دوربين‌هاي ديجيتال را معرفي کرد که از فناوري پيشرفته جديدي در سيستم لنز خود بهره مي‌گيرد.
دوربين DSC-T9 اولين عضو از سري T‌ در خانواده سايبرشات سوني است که از سيستم تثبيت تصويري اپتيکال Super Steady بهره مي‌گيرد و در عين‌حال حساسيت بالايي نسبت به ميزان نور دارد.
دوربين DSC-T9 شامل يک سنسور 6 مگاپيکسلي، يک لنز اپتيکال 3x مدل Carl Zeiss Vario-Tessar و يک حافظه 58 مگابايتي توکار است که اطلاعات آن با سهولت به يک حافظه نوع Stick Duo يا Stick PRO Duo قابل انتقال است. اين نوع حافظه‌ها اکنون با ظرفيت‌هاي ذخيره سازي حداکثر دو گيگا بايت در بازار موجودند. اين دوربين همچنين قابليت ضبط فيلم MPEG را دارد.
سوني از فناوري Optical Image Stabilizer در اين دوربين استفاده کرده است. با کمک اين فناوري سيستم لنز توکار دوربين که مجهز به سنسورهاي گرانش‌سنج است، قادر به سنجش لرزش دست هنگام عکاسي خواهد بود. اين سنسورها به طور خودکار مقدار پيکسل‌هايي که براي جبران لرزش دست لازم است درنظر گرفته شوند را در کسري از ثانيه محاسبه مي‌کنند تا حاصل عکاسي يک تصوير دقيق و واضح باشد.
اين دوربين همچنين از سيستم لنز folded-path استفاده مي‌کند و اين به معناي آن است که لنز نيازي به فاصله گرفتن از بدنه دوربين ندارد.
دوربين DSC-T9 با وجود ابعاد لاغر خود عکس‌هاي زيبا و دقيقي مي‌گيرد و صفحه LCD دو و نيم اينچي آن امکان کار با دوربين را آسان مي‌سازد.
اين دوربين ژانويه 2006 به بازار خواهد آمد و 450 دلار قيمت دارد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]