مشاهده نسخه کامل
: خوشگل
saber1370
08-03-2008, 12:04
سلام
یه باکس برای مثال میکشیم
میخوام جوری تغییرش بدم که شبیه بیضی یا شبیه این بشه
باید با دست کرد ؟
یا یه گزینه ای رو باید بزنم
توی 3dmax
SSS_HHH_OOO
08-03-2008, 13:40
سلام
یه باکس برای مثال میکشیم
میخوام جوری تغییرش بدم که شبیه بیضی یا شبیه این بشه
باید با دست کرد ؟
یا یه گزینه ای رو باید بزنم
توی 3dmax
حالا چرا باکس؟؟
برای ساخت بیضی یه کره بکش و با ابزار scale تو یه محور بزرگش کن میشه بیضی.
اگر هم می خوای با باکس درست کنی یه مکعب مستطیل بکش و meshsmooth رو بهش اعمال کن.
saber1370
09-03-2008, 07:04
حالا چرا باکس؟؟
برای ساخت بیضی یه کره بکش و با ابزار scale تو یه محور بزرگش کن میشه بیضی.
اگر هم می خوای با باکس درست کنی یه مکعب مستطیل بکش و meshsmooth رو بهش اعمال کن.
نه منظورم اینه که مثلا یه مربع رو چه جوری تبدیل به یک بدنه ماشین میشه
منظور ساخت از این جور چیزاست
SSS_HHH_OOO
09-03-2008, 11:20
در این مورد اگه بخوای از یه مکعب یه شکل سه بعدی در بیاری بله باید دستی درستش کنی.
از روی چندتا عکس که تو نماهای مختلف گذاشته میشه.
این روش اگه توش حرفه ای بشی بهترین روش ساخت اشیا هستش.
بهتره اول از یه روش دیگه شروع کنی. مثلا از تکنیک گسترش پلان. یه splines.
به بخش آموزش مراجعه کن.
دوست من شما باید اولین کارتونو با یه آموزش درست کنی چون تنظیم بلو پرینت و کلا این این روش یکمی برای شروع سخته اما خییلی زود راه میوفتید.
شما باید با edit poly کارتونو شروع کنید و بعد ورتکس ها رو کپی کنید و به شکل بلوپرینت در بیارید کم کم ماشین یا هرچیزه دیگه از همون باکس اولیه درست میشه
به آموزش های مکس توی سایت
3dm3.com
یه سر بزنید
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.