PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سامسونگ برنامه‌اي مشابه iTunes ارايه مي‌كند



Sphinx
31-10-2005, 11:19
سامسونگ بزرگ‌ترين سازنده‌ي محصولات ديجيتالي كره‌ي جنوبي قصد دارد با ارايه media playerهايي با كاربرد مشابه iTunes شركت اپل، بازار حافظه‌هاي فلش و MP3 playerها را به چنگ آورد.
Choi Gee-sung 54 ساله، رييس بخش ابزارهاي ديجيتال سامسونگ در مصاحبه مطبوعاتي كه در اواخر هفته پيش برگزار شد، گفت: ما با شركاي خود در زمينه ارايه‌ي برنامه خدماتي شبيه iTunesهاي اپل صحبت كرده‌ايم. بزرگ‌ترين هدف ما عرضه محصولاتي با كاربرد آسان براي مشتريان است.
محصولات ما در چين و كشورهاي جنوب شرقي آسيا كه خدمات iTune اپل هنوز در آن‌ها عرضه نشده است، كارايي درست و بي‌نقص خود را نشان داد‌‌ه‌اند.
iTunes معروف‌ترين برنامه‌ي كاربردي است كه با استفاده‌ از آن مي‌توان موسيقي‌هاي ديجيتالي و فايل‌هاي ويديويي در iPodها اجرا كرد. اپل براي كنترل و تنظيم اين موسيقي‌هاي ديجيتالي بر روي iPod يك برنامه نرم‌افزاري ديگر نيز به همراه iTunes ارايه مي‌كند.
سامسونگ كه بعد از اپل وارد بازار MP3 player صوتي ديجيتالي شده است در تلاش است كه خود را به اين شركت كه هم‌اكنون بزرگ‌ترين فروشنده تجهيزات قابل حمل ديجيتالي در جهان است، برساند.
سامسونگ كه حافظه‌هاي فلش خود را با مارك Yepp به بازار عرضه مي‌كند، سال گذشته حدود 1.7 ميليون MP3 player را به فروش رسانده است كه به نظر نمي‌آيد رقم رضايت‌بخشي براي اين شركت بزرگ باشد.
ما اپل با ارايه خانواده‌اي از iPodها كه فايل‌هاي موسيقي را در هارد ديسك درون خود، ذخيره مي‌كنند، در عرصه‌ي فروش جهاني MP3 playerها يكه‌تازي مي‌كند.
عرضه iPodهاي داراي هارد ديسك، كه در سال 2001 اتفاق افتاد يك موفقيت بزرگ براي اپل به شمار مي‌آيد. ظرفيت هارد اين ipodها در آن سال 5 گيگا بايت بود. اين ابزار توان ذخيره 1000 فايل موسيقي را داشت در حالي كه حافظه‌هاي فلش معمولي فقط مي‌توانستند كم‌تر از 100 فايل را در خود جاي دهند.
اپل عنوان كرده بود كه هر ساله ظرفيت اين هارد ديسك‌ها را دو برابر خواهد كرد، به طوري كه ظرفيت آن‌ها در سال 2002 به 20 گيگا بايت و در سال 2003 به 40 گيگا بايت افزايش يافت. هم اكنون بالاترين مدل موجود از اين هارد ديسك‌ها 60 گيگا بايت ظرفيت دارد.