arkadas
31-10-2005, 01:41
بسیاری از سایتهایی که امکان مقایسه آنلاین قیمت کالاها و خدمات مختلف را برای مشتریان خود به ارمغان میآورند، در ماه سپتامبر با ترافیک بالایی مواجه بودند و این نشانه خوبی دال بر آن است که کریسمس پررونقی پیش رو باشد.
در کریسمس سال گذشته، مبالغ صرف شده برای خرید آنلاین کالا و خدمات به جز در حوزه خدمات مسافرتی از مرز 2/23 میلیارد دلار گذشت. بنا بر اعلام موسسه Nielsen/NetRating این رقم نسبت به سال 2003 حدود 25 درصد افزایش یافته است.
این موسسه پیشبینی کرده که امسال هم بازار خرید آنلاین کالا و خدمات بسیار پرونق خواهد بود، البته به شرطی که فروشندگان به خواستههای خریداران جامه عمل بپوشانند.
بنا بر اعلام موسسه مذکور در ماه سپتامبر سایت shopzilla.com شاهد مراجعه 15 میلیون بازدیدکننده بود و سایت shopping.com با 8/14 میلیون بازدیدکننده در رتبه دوم قرار داشت.
یاهو، nextag و froogle وابسته به گوگل با 1/11، 6/9 و 4/6 میلیون نفر در رتبههای بعدی قرار داشتند. سه کالای محبوب برای خرید آنلاین در ماه سپتامبر هم عبارت بودند از اسباببازی با 9/8 میلیون خرید، انواع لباس با 2/8 میلیون خرید و خانه و باغ با 6/7 میلیون خرید.
در کریسمس سال گذشته، مبالغ صرف شده برای خرید آنلاین کالا و خدمات به جز در حوزه خدمات مسافرتی از مرز 2/23 میلیارد دلار گذشت. بنا بر اعلام موسسه Nielsen/NetRating این رقم نسبت به سال 2003 حدود 25 درصد افزایش یافته است.
این موسسه پیشبینی کرده که امسال هم بازار خرید آنلاین کالا و خدمات بسیار پرونق خواهد بود، البته به شرطی که فروشندگان به خواستههای خریداران جامه عمل بپوشانند.
بنا بر اعلام موسسه مذکور در ماه سپتامبر سایت shopzilla.com شاهد مراجعه 15 میلیون بازدیدکننده بود و سایت shopping.com با 8/14 میلیون بازدیدکننده در رتبه دوم قرار داشت.
یاهو، nextag و froogle وابسته به گوگل با 1/11، 6/9 و 4/6 میلیون نفر در رتبههای بعدی قرار داشتند. سه کالای محبوب برای خرید آنلاین در ماه سپتامبر هم عبارت بودند از اسباببازی با 9/8 میلیون خرید، انواع لباس با 2/8 میلیون خرید و خانه و باغ با 6/7 میلیون خرید.