PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : "گوگل" در حال آزمايش خدمات جديد خريد و فروش اينترنتي است



Sphinx
29-10-2005, 17:00
شركت "گوگل" در حال آزمايش خدمات جديدي به نام "گوگل بيس"(‪Base‬ ‪ (Google‬است كه در صورت راه‌اندازي، رقيب جدي سايت محبوب خريد و فروش اينترنتي "يي‌بي"(‪ (eBay‬خواهد بود.
به گزارش سايت اينترنتي "تك وب"، شركت "گوگل" اعلام كرده‌است خدمات جديد اين شركت به كاربران اجازه مي‌دهد تا اطلاعات مربوط به دارايي‌هاي خود را در "گوگل" به ثبت برسانند و اين فرايند با روشهاي مختلف از جمله "وب كرال" و "گوگل سايت‌مپ" انجام خواهد گرفت.
"گوگل سايت‌مپ" ابزاري است كه موتور جستجوي "گوگل" در اختيار اداره كنندگان وب سايتها قرار مي‌دهد تا اين افراد وب سايت خود را به طور مناسب در پوشش موتور جستجو قرار دهند.
شركت "گوگل" هنوز جزييات چنداني در مورد خدمات "گوگل بيس" منتشر نكرده و تنها اعلام نموده‌است كه به كمك اين خدمات كاربران مي‌توانند همه اطلاعات مربوط به دارايي‌ها و ساير موارد مربوط به خود را در "گوگل" ثبت كرده و در اينترنت در اختيار ديگران قرار دهند.
با توجه به مشخصاتي كه "گوگل" از خدمات جديد "گوگل بيس" خود منتشر كرده، اين سايت احتمالا داراي قابليتهايي مشابه سايت مشهور "يي‌بي" بوده و با آن به رقابت خواهد پرداخت.
سايت و خدمات "يي‌بي" هم‌اكنون بزرگترين مركز خريد و فروش اينترنتي اقلام و كسب اطلاعات اينترنتي از خدمات و مشاغل مختلف محسوب شده كه كاربران سرتاسر جهان مي‌توانند از آن براي جستجوي تقريبا هر نوع كالا و خدماتي در اينترنت استفاده كنند.