PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ويندوز 7 مايكروسافت، اصلاح شده‌ي ويستا است



mobin
18-02-2008, 03:39
طراحي جانشين ويندوز ويستا كه به طور موقت ويندوز 7 ناميده شده و تا سال 2009 و يا شايد هم 2010 عرضه نخواهد شد، به خوبي پيش مي‌رود و تصاويري از آن كه به اينترنت درز يافته‌، نشان مي‌دهد اين ويندوز اصلاح شده‌ي ويستا محسوب مي‌شود.
به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وب‌سايت وايرد نيوز با استناد به يك سايت روسي مرور كننده‌ي ويندوز 7 و با انتشار تصويري از اين ويندوز در دست طراحي اعلام كرد كه اولين موردي كه در وحله اول مورد توجه قرار مي‌گيرد شباهت بسيار زياد ويندوز هفت به ويندوز ويستا است كه بجاي تغييرات طراحي اساسي كه در حركت از ايكس پي به ويستا مشاهده شد در آن تحول فزاينده صورت گرفته است.
بر اساس اين گزارش، از ميان ويژگي‌هاي جديد قابل توجه در ويندوز 7 مي‌توان به گزينه‌اي اشاره كرد كه امكان ايجاد HomeGroup را مي‌دهد كه تا حدي شبيه مفهوم HomeGroup است.
يك ويژگي جديد خوشايند ديگر قابليت نصب آيتم‌ها در منوي استارت ويندوز با استفاده از عمل درگ و دراپ يا با استفاده از يك آيكون نصب جديد است كه آيتم‌ها را از محل خود در بالاي منوي استارت قرار مي‌دهد.
همچنين ويندوز ريكاوري سنتر جديدي وجود دارد كه به كاربر امكان مي‌دهد سيستم را بدون از دست دادن داده‌ها به عقب برگرداند و همچنين داراي گزينه‌اي براي بازيابي ويندوز از طريق يك ديسك پشتيبان است.
بر اساس اين گزارش واضح است كه ويندوز هفت تا انتشار رسمي چند سال فاصله دارد و معلوم نيست تا زمان به نمايش درآمدن آن چه تغييراتي در آن صورت خواهد گرفت اما بناي ابتدايي وي نشان مي‌دهد مايكروسافت سخت در تلاش است تا برخي از مشكلات ويستا را برطرف كند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]