PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : كمپاني آمريكايي Layered Tech،سایت نوسازی را تروریستی اعلام و خواهان حذف سایت شد!



keylogger-A
15-02-2008, 11:07
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


چند ساعت پس از صدور دستور فیل تر شدن سایت nosazi.ir ، كمپاني آمريكايي Layered Tech (كه در شهر پلانو، بلوار پارك شماره ي 5085، به شماره تلفن: 6784ـ584ـ866ـ1 در ايالت تگزاس مستقر مي باشد.) فروشنده ي فضاهاي اينترنتي به ديتا سنتر سايت نوسازي با دادن مهلتي چند ساعته هشدار داد تا اقدام به حذف سايت نوسازي از فضاي اينترنتي خود كند. در غير اين صورت به گفته ي اين كمپاني، آنها اقدام به حذف همه ي سايت هاي اين ديتا سنتر خواهند كرد.:18: اين كمپاني آمريكايي دليل اين اقدام را تروريستي بودن سايت نوسازي اعلام كرده است.

پس از آنکه سایت نوسازی مسدود شد، گردانندگان سایت در آخرین مطلبی که در آن درج کردند نوشتند که پیش از صدور دستور مقامات ایرانی در مورد مسدود شدن سایت، شرکتی آمریکایی که فروشنده فضای اینترنتی است به مرکزی که فضای اینترنتی سایت نوسازی از آن تأمین می شود (دیتا سنتر) اعلام کرد که اگر ظرف چند ساعت نوسازی را از فضای اینترنتی اش حذف نکند، همه سایتهای این دیتا سنتر را حذف خواهد کرد و دلیل این اقدام را تروریستی بودن سایت نوسازی اعلام کرد.
وبسایت مذکور طی روزهای گذشته نسبتهایی را به سید حسن خمینی،مهدی کروبی و چند نماینده ی مجلس داده بود.

علاوه بر سایت نوسازی، چهار سایت اینترنتی دیگر نیز از روز گذشته به اتهام ارتکاب تخلف انتخاباتی مسدود شده اند.

دادستان تهران این سایتها را به مسموم کردن فضای انتخاباتی متهم کرده و گفته دستور مسدود شدن این سایتها پس از آن صادر شده که گردانندگان سایتها به تذکراتی که به آنها داده شد اعتنا نکردند.

وزیر ارشاد ایران نیز به سایتهای اینترنتی هشدار داده که در ایام انتخابات، خودشان نظارت کافی بر فعالیتهای خود داشته باشند، وگرنه "اقدامهای لازم در مورد آنها انجام می شود".

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید