PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : با نصب و راه اندازي تجهيزات اينترنت سرعت انتقال اطلاعات در استان قم 10 برابر خواهد شد



Pario
31-01-2008, 14:37
نه بابا:18: خوش به حالشون!!!!!!!:5:

و همین طور خوش به حال ما قمیها

قم ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : با نصب و راه اندازي تجهيزات شبكه مترو اينترنت در قم سرعت انتقال اطلاعات در اين استان 10 برابر خواهد شد .

مهندس زهره وند مدير عامل شركت مخابرات استان قم با اعلام اين خبر در جمع خبرنگاران گفت : اين طرح با هزينه 50 ميليارد ريال از محل اعتبارات وزارت خانه و شركت مخابرات استان بعنوان طرح پايلوت كشوري در قم اجرا مي شود.
وي افزود : مراحل طراحي مناقصه و انتخاب پيمانكار پروژه انجام شده و براساس برنامه تنظيم شده تا پنج ماه آينده نصب و به بهره برداري خواهد رسيد.

وي در رابطه با اقدامات اين شركت در سال جاري گفت : وضعيت استان قم در مقايسه با ساير استانها در بسياري از شاخص ها پيشرفت مناسب و مطلوبي داشته و از وضعيت مناسبي برخوردار مي باشد.
مدير عامل شركت مخابرات قم تعداد خطوط تلفن ثابت داير شده طي سال جاري در اين استان را بالغ بر 17 هزار شماره اعلام كرد و گفت : تا پايان دي ماه 43 درصد از برنامه تلفن ثابت در كل كشور تحقق يافته درحاليكه درصد تحقق برنامه در استان قم 55 درصد است .
وي نفوذ تلفن ثابت در سطح استان را 33 83 درصد اعلام كرد گفت : استان قم از نظر شاخص نفوذ تلفن ثابت رتبه نهم كشور را دارد درحاليكه در ابتداي سال جاري در رتبه دوازدهم بوده است .

مهندس زهره وند وضعيت واگذاري تلفن همراه در قم را مطلوب توصيف كرد و گفت : درحال حاضر استان قم 370 هزار شماره تلفن همراه مشغول به كار دارد كه از اين تعداد 148 هزار و 500 شماره در سال جاري واگذار شده است .
وي گفت : درحال حاضر ضريب نفوذ تلفن همراه در استان قم 34 8 درصد و ميانگين كشوري 30 1 درصد و اين استان رتبه پنجم را از نظر ضريب نفوذ تلفن همراه در كشور را دارا مي باشد.

مدير عامل شركت مخابرات قم افزود : در سال جاري 105 پروژه مخابراتي با هزينه 304 ميليارد ريال در قم اجرا شده كه 16 پروژه با اعتبار 43 9 ميليارد ريال در هفته ارتباطات و 50 پروژه با اعتبار 183 7 ميليارد ريال در هفته دولت افتتاح شده و 39 پروژه با اعتبار 76 9 ميليارد ريال نيز در دهه فجر افتتاح خواهد شد .

توسعه شبكه سيار حرم مطهر و مسجد مقدس جمكران BTS وي توسعه 150 هزار شماره تلفن همراه نصب 107 دستگاه آنتن داير كردن 46 هزار شماره تلفن ثابت و توسعه و افزايش 2 هزار و 775 كانال بين شهري را از ديگر اقدامات انجام شده شركت مخابرات استان قم در سال جاري اعلام كرد

Pario
31-01-2008, 15:10
بالاخره این آکوا یه کار خیر انجام داد!!

پست من در این تاپیک رو تبدیل به یه تاپیک کرد!

از هر 10 ژاپني يك نفر داراي وبلاگ است


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید