PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پارس آنلاین اینترنت دیتا سنتر راه اندازی می کند



Mohammad
24-10-2005, 18:14
شرکت پارس آنلاین اینترنت دیتا سنتر خود را اوایل سال آینده در پارک فناوری پردیس راه اندازی می کند.
عبدالله فاتح ، مدير عامل شركت پارس آنلاين، در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفت : در حال حاضر پارس آنلاين نسبت به افتتاح اينترنت ديتا سنتر به صورت پايلوت اقدام كرده و بسياري از سازمان‌‏هاي دولتي و خصوصي از اين مركز استفاده مي‌‏كنند.
وي، گفت : ميزباني دامين‌‏هاي دات Ir دركشور باعث صرفه جويي ارزي براي شركت‌‏ها و سازمان‌‏ها مي‌‏شود.
فاتح ، تصريح كرد: سازمان‌‏هايي كه مي‌‏خواهند منابع اطلاعاتي‌‏شان را در شبكه وب قرار دهند مي‌‏توانند تحت ميزباني يكي از شركت‌‏هاي داراي مجوز Idc به امكانات سخت افزاري و نرم افزاري دست پيدا كنند.
مدير عامل پارس آنلاين ، با اشاره به فوايد هاستينگ داخلي ،گفت: با توجه به سرعت و كيفيت بالاي ديتا سنتر داخلي از نظر امنيتي نيز اين مساله مزاياي بسياري را در بر خواهد داشت.
وي ، افزود : دستگاه‌‏هاي دولتي با قرار دادن اطلاعات‌‏شان در اين مركز مي‌‏توانند به طور دائم Update شوند و همه تجهيزات نيز متعلق به خودشان باشد.
فاتح ، در پاسخ به اين سوال كه آيا ايجاد مركز خدمات داده‌‏ها براي همه آزاد است، يادآور شد: در ابتدا وزارت ارتباطات تنها به سه شركت پارس آنلاين ، فن آرا و داده‌‏پردازي ايران مجوز ديتا سنتر را داد ، اما در حال حاضر مجوز Idc آزاد و شرايط آن مانند گذشته است.
وي ، با بيان اين كه Idc جز لاينفك و مكمل خدمات پارس آنلاين است ، اظهار داشت: پارس آنلاين با ارايه هاستينگ و ميزباني صفحات وب با هر داميني با رعايت كامل استاندارد و سرعت پهناي باند به ارايه سرور اختصاصي نيز مي‌‏پردازد.