PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : kaspersky به عنوان مطمئن‌ترين آنتي ويروس انتخاب شد



Mohammad
24-10-2005, 15:17
شركت AV كه در زمينه‌ي مقايسه و بررسي تخصصي آنتي ويروس‌ها گزارش‌هايي به شكل مستقل منتشر مي‌كند، نتايچ تست‌هاي ماه‌هاي آگوست و فوريه خود را به تازگي منتشر كرده است.

به گزارش خبرنگار سرويس «نگاهي به وبلاگ‌ها»ي ايسنا در سايت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در اين باره نوشته شده است: در اين تست‌ها كه در آن ‌١٣آنتي ويروس با هم مقايسه شدند، «kaspersky» موفق شد در هر دو آزمايش بالاترين امتياز را نصيب خود كند. در اين تست‌ها كه آنتي ويروس‌هايي چون Norton، McAfee و DrWeb هم در آن شركت داشتند، ‌٣٨٦ عدد از انواع خطرناكترين ويروس‌ها، كرم‌ها و تروجان‌ها در سيستم عامل‌هاي مختلف روي اين آنتي ويروس‌ها آزمايش شدند. براساس اين آزمايش‌ها به هر يك از اين آنتي‌ويروس‌ها امتيازي داده شد كه درصد اطمينان هر يك از آن‌ها را مشخص مي‌كند.

kasperskey موفق شد در تست ماه فوريه با امتياز ‌٣٨٤ و درصد اطمينان ‌٩٩.65 درصد موفق به كسب بالاترين رتبه در بين ‌١٣آنتي ويروس مطرح دنيا شود. بعد از kaspersky آنتي ويروس‌هاي Norton و McAfee به ترتيب در مكان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند؛ در تست ماه آگوست هم kaspersky با درصد اطمينان ‌٩٩.88 درصد موفق شد جايگاه اولي خود را حفظ كند.

mehdi87
24-10-2005, 15:42
ايول kaspersky

R£ɀД
24-10-2005, 18:17
نود 32 چندم شد ؟؟؟؟