PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اخبار انجمن فلش



flashman
20-01-2008, 16:21
سلام دوسته من


دوستان علاقه مند به برنامه فلش . از این به بعد در این تاپیک کلیه اخبار قدیم ( برای اونایی که خبرو شنیدن و جدید برای اونایی که خبرو تازه شنیدن و یا میخونن ) قرار میگیره .

امید وارم مورد توجه دوستان قرار بگیره .


flashman:11:



موفق باشی

flashman
20-01-2008, 16:24
ادوبي يك اصلاحيه بحراني را براي برنامه ادوبي پلير خود منتشر كرد. اين اصلاحيه ، 10 حفره موجود در اين برنامه را كه نسخه هاي ويندوز ، مك و لينوكس را تحت تاثير قرار مي داد را اصلاح كرد.

ادوبي تاكيد كرد كه اين حفره ها از نوع بحراني مي باشند و نياز است كاربران اصلاحيه هاي آن را هر چه زودتر نصب كنند. اين حفره مي تواند توسط فلش هاي حاوي كدهاي مخرب مورد سوءاستفاده قرار گيرد.


بنابر اظهارات اين شركت، برنامه فلش پلير اين شركت جزو محبوب ترين ابزارهاي اينترنتي مي باشد كه در بيش از 98 درصد از كامپيوترهايي كه به نحوي از اينترنت بحره مي برند نصب شده است.


محبوبيت بيش از حد اين برنام در بين كاربران، باعث شده است كه مهاجمان و هكرها نصب به آن توجه بيشتري داشته باشند. در اوايل امسال نيز يك گروه تحقيقاتي در دانشگاه استنفورد نشان دادند كه مهاجمان با كمتر از 100 دلار مي تواند با يك فلش تبليغاتي در سه روز صدهزار سيستم را آلوده كنند.


شركت اپل همچنين كد مخرب موجود در برنامه QuickTime خود را كه در نحوه پارس كردن محتواهاي فلش ايجاد مي شد را اصلاح كرد. اپل اين اصلاحيه را دو هفته بعد از انتشار كدهاي آزمايشي اين حفره توسط دو محقق امنيتي منتشر كرد.


ماه قبل نيز شركت ادوبي حفره هاي موجود در برنامه محبوب خود، آكروبات، را اصلاح كرد. اصلاحيه هاي برنامه فلش نيز از سايت ادوبي قابل دسترس است.

منبع: Securityfocus