PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سال گذشته روزانه سه هزار ويروس مخرب اينترنتي توليد شد!



keylogger-A
16-01-2008, 20:25
بر اساس تحقيقات انجام شده توسط شركت‌هاي امنيتي، درسال گذشته ميلادي به طور متوسط روزانه بيش از سه هزار كد مخرب كاملا جديد و ناشناخته خلق و در شبكه جهاني وب پراكنده شده است. به گزارش پايگاه اينترنتي آنتي ويروس پاندا، اين مساله نشان‌دهنده عزم خرابكاران اينترنتي در انتشار هرچه بيشتر آلودگي‌هاي رايانه‌اي ست.
در عين حال افزايش كدهاي مخرب جديد به منظور هدف قرار دادن مستقيم شركت‌هاي امنيتي و سردرگم كردن آنها در ميان بدافزارهايي است كه نيازمند بررسي و توليد ضد ويروس منحصر به فرد خود هستند.
از آنجا كه لابراتوارهاي امنيتي بزرگترين مانع در انجام فعاليت مجرمانه در اينترنت محسوب مي‌شوند، بهترين اقدام براي مشغول نگاه داشتن آنها و ادامه كارهاي غيرقانوني در اينترنت، انتشار هرچه بيشتر كدهاي مخرب و بدافزارهاي رايانه‌اي كاملا جديد است.
تعداد ويروس‌هاي كاملا جديدي كه در سال ‪ ۲۰۰۷‬ميلادي منتشر شده‌اند نسبت به سال ‪ ،۲۰۰۶‬بيش از ‪ ۸۰۰‬درصد افزايش داشته است و اين درحالي است كه اين رقم براي سال ‪ ۲۰۰۶‬نسبت به سال ‪ ،۲۰۰۵‬تنها ‪ ۱۷۲‬درصد بوده است.
اين بدان معناست كه با توجه به استفاده روزافزون از فناوري‌هاي نوين براي خلق و انتشار بدافزارها، شبكه جهاني وب در سال‌هاي آتي شاهد يك انفجار ويروسي بزرگ خواهد بود كه آن را با يك معضل جدي مواجه مي‌كند.
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید