PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ياهو" به دنبال خريد بخشي از شركت عظيم اينترنتي "اي او ال" است



Sphinx
18-10-2005, 16:42
شركت "ياهو" به تازگي تلاش خود را براي خريد بخشي از شركت اينترنتي "اي او ال"(‪ (AOL‬آغاز كرده است.
به گزارش سايت اينترنتي "سي‌نت نيوز.كام"، "اي او ال" به عنوان زيرمجموعه‌اي از غول رسانه‌اي "تايم وارنر" آمريكا هم‌اكنون پركاربرترين خدمات مسنجر اينترنتي جهان(‪ ،(AIM‬خدمات ايميل رايگان، مرورگر اينترنتي "نت اسكيپ"، چهارمين موتور جستجوي بزرگ، خدمات تلفن اينترنتي "توتال تاك" و يك "پورتال" اينترنتي(سايت اصلي با خدمات و ويژگي‌هاي متنوع) را دارد و از تاثيرگذارترين شركتهاي اينترنتي محسوب مي‌شود.
كارشناسان عقيده دارند شركت "ياهو" در تلاش است با خريداري بخشي از "اي او ال"، ميليونها كاربر اين شركت را به سوي خدمات موتور جستجوي خود جلب كند.
پيش از شركت "ياهو"، شركتهاي بزرگ ديگري از جمله "مايكروسافت"، "گوگل" و همچنين "كام‌كست" نيز به خريداري "اي او ال" تمايل نشان داده‌اند، اما به نظر مي‌رسد تصميم اخير "ياهو" جدي‌تر از تصميم ساير رقباست.
شركت "اي او ال" به تازگي "پورتال" اينترنتي خود را در آدرس ‪ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]‬راه‌اندازي كرده و "ياهو" و ساير رقباي اينترنتي خواهان جلب كاربران بيشتر از طريق پورتال "اي او ال" و در نتيجه افزايش درآمدهاي ناشي از جلب آگهي‌هاي اينترنتي به نمايش درآمده در خدمات مختلف خود هستند.