PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نگرانی های مایکروسافت برای عرضه به موقع کنسول Xbox 360



arkadas
16-10-2005, 04:01
مایکروسافت در حال حاضر مطمئن شده است که کنسول جدید بازی خود با نام XBOX 360 را چند ماه زودتر از کنسول جدید بازی سونی یعنی Play Station 3 وارد بازار می کند. این شرکت امیدوار است ارائه جلوتر این کنسول بتواند باعث رضایت و جلب مشتریان بیشتری برای خرید این کنسول بشود.
بر طبق زمان بندی مایکروسافت قرار است XBOX 360, 22 نوامبر در آمریکا, 2 دسامبر در اروپا و 10 دسامبر در ژاپن در ژاپن عرضه شود. این شرکت در حال حاضر نگران توزیع مناسب کنسول های خود است و امیدوار است بتواند جوابگوی هجوم علاقمندان به فروشگاه ها برای خرید این دستگاه باشد.
مور از مسئولان گروه سازنده این کنسول در این باره می گوید : " ما قصد داریم محصول خود را در زمان مقرر به تمامی نقاط دنیا بفرستیم. اما من چگونگی آن را نمی دانم. ما باید هر تعداد هواپیما 747 ای را که می توانیم برای انتقال کنسول های خود اجاره کنیم. "
تیم XBOX در حال حاضر پذیرفته است که علیرغم تلاش گسترده خود احتمالا برای ارسال تعداد کافی دستگاه های به اقصی نقاط دنیا با مشکل مواجه خواهند شد.
آلارد از مدیران XBOX می گوید : " برای ما مهم نیست که تعداد دستگاه هایی که باید تولید چقدر زیاد است. ما همه تلاش خود را می کنیم. البته ممکن است نتوانیم جوابگوی خواسته برخی فروشگاه ها و مشتریان باشیم. این مسئله کمی ما را ناراحت می کند. "