Sphinx
15-10-2005, 19:43
هفته گذشته Sms هایی اشتباهی از سوی شرکت تالیا برای 1500 نفر از 450 هزار کاربر این شرکت ارسال شد. در این Sms های اشتباه به مشترکان گفته شده بود که اعتبار آنها تمام شده و باید به شارز کارت خود اقدام کنند.
این Sms ها در حالی ارسال شده بود که اعتبار این دسته از مشترکان هنوز تمام نشده بود. فرستاده شدن این Sms موجب نارضایتی و خشم این عده از کاربران سیم کارت تالیا شده بود.
شرکت تالیا پس از اطلاع از وقوع این ماجرا
, اشتباه بودن Sms ها را تایید کرد و اعلام کرد به علت یک مشکل فنی این Sms ها اشتباها ارسال شده اند.
روابط عمومی تالیا گفته است که برای این دسته از مشترکان Sms های توضیحی ارسال خواهد شد.
گفتنی است در چند روز کیفیت پایین سیم کارت تالیا و مشکل مشترکان بری تماس از طریق سیم کارت های این شرکت نیز باعث بوجود آمدن موج نارضایتی شده است. البته این شرکت نیز برای دلجویی از کاربران قرار است یک ماه به اعتبار سیم کارت های آنها اضافه کند.
این Sms ها در حالی ارسال شده بود که اعتبار این دسته از مشترکان هنوز تمام نشده بود. فرستاده شدن این Sms موجب نارضایتی و خشم این عده از کاربران سیم کارت تالیا شده بود.
شرکت تالیا پس از اطلاع از وقوع این ماجرا
, اشتباه بودن Sms ها را تایید کرد و اعلام کرد به علت یک مشکل فنی این Sms ها اشتباها ارسال شده اند.
روابط عمومی تالیا گفته است که برای این دسته از مشترکان Sms های توضیحی ارسال خواهد شد.
گفتنی است در چند روز کیفیت پایین سیم کارت تالیا و مشکل مشترکان بری تماس از طریق سیم کارت های این شرکت نیز باعث بوجود آمدن موج نارضایتی شده است. البته این شرکت نیز برای دلجویی از کاربران قرار است یک ماه به اعتبار سیم کارت های آنها اضافه کند.