PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سئول ، پایتخت پهنای باند دنیا



Wisdom
24-12-2007, 23:49
سئول پایتخت کره جنوبی بیشترین تعداد کاربر در اتصال به اینترنت با پنای باند را در جهان به خود اختصاص داده است.

به گزارش مهر، وزارت اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی با اشاره به تازه ترین آمار رسمی منتشر شده اعلام کرد: 36 درصد از ساکنان سئول با استفاده از پهنای باند به اینترنت متصل هستند که در نوع خود در جهان یک رکورد محسوب می شود.

بر اساس گزارش روزنامه کره تایمز، رشد فزاینده استفاده از پهنای باند در سئول به واسطه شکل‌گیری نگرشی جدید در جهان به مقوله گسترش فناوری اطلاعات شکل گرفته که نتیجه آن اتصال اکثر مردم این شهر به اینترنت از طریق پهنای باند است.

در همین حال سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی (oced) نیز گزارش داد، بالغ بر 30 درصد از مردم کره جنوبی کاربر اینترنتی محسوب می‌شوند. به گفته کارشناسان مقایسه های آماری نشان می‌دهد تنها چند کشور در جهان هستند که آماری مشابه با آمار مربوط به کاربران اینترنتی در کره جنوبی دارند.

وزارت اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی برآورد کرده است بیش از 68 درصد از 50 میلیون جمعیت خانه‌نشین کره جنوبی به اینترنت دسترسی دارند.

مهر نیوز

symk
25-12-2007, 07:39
فکر میکنم مال بیشتر از اونا باشه . فقط فرق ما با اونا اینه که فناوری اطلاعات ما با این سرعت فقط بدرد چت رومها میخوره .

sJaguar
26-12-2007, 02:58
پهناي باند ايران سال قبل حدود 3 گيگ بود كه فك كنم الا به 9 رسيده باشه!

سال قبل پروفسور جلالي توي دانشگاه ما يه سمينار داشت اونجا مي گقت كه اينترنت ما خنده داره چون پهناي باند ما 3 گيگ و بطور مثال پهناي باند سنگاپور 26 ترابايت !!!!!!! حالا شما بيايد حساب كنيد كه ما كجاييم!