PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : باشگاه " الكترونيك و روبوتيك " در اصفهان راه‌اندازي شد



Sphinx
12-10-2005, 17:22
باشگاه علمي و پژوهشي " الكترونيك و روبوتيك " براي جذب نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته‌هاي الكترونيك و روبوتيك توسط خانه جوان اصفهان راه‌اندازي شد.
مدير روابط عمومي خانه جوان اصفهان با اعلام اين خبر به ايرنا گفت: اين باشگاه با هدف نخبه‌يابي و شكوفايي استعداد نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به اين علوم و فناوريها ايجاد شده است.
" حامد نظري " روز سه شنبه بيان داشت: در باشگاه " الكترونيك و روبوتيك " كارگاهها ، تجهيزات و امكانات فراواني به منظور پژوهش و اجراي پروژه‌ها وجود دارد و فضاي بسيار مناسبي را براي پژوهشگران فراهم مي‌كند.
وي يادآور شد: در باشگاه " الكترونيك و روبوتيك " كلاسهاي آموزشي متنوعي نيز براي‌آشنايي بيشتر اعضا با اين مباحث برگزار مي‌شود و استاداني از دانشگاههاي معتبر كشور مانند صنعتي اصفهان، اميركبير و خواجه نصير طوسي حضور دارند.
وي مدت دوره‌هاي ارايه شده در اين باشگاه را سه ماه ذكر و اضافه كرد:
پژوهشگران مي‌توانند به صورت تيمي يا گروهي بر روي پروژه‌هاي تعريف شده كار كنند و مسايل و مشكلات مورد نظر خود را با استادان باشگاه در ميان گذارند.
نظري، محدوده سني اعضاي باشگاه را بين ‪ ۱۵‬تا ‪ ۳۰‬سال اعلام كرد و اظهار داشت: اكثر مراجعه‌كنندگان به باشگاه دانش آموزان دوره دبيرستان رشته رياضي يا دانشجويان رشته‌هاي فني مهندسي از جمله برق، الكترونيك و رايانه هستند.
مدير روابط عمومي خانه جوان اصفهان گفت: جذب پروژه‌هاي‌تحقيقاتي و اجرايي از ديگر سازمانها و موسسات و حمايت مالي پژوهشگران از جمله برنامه‌هاي باشگاه " الكترونيك و روبوتيك " در آينده خواهد بود.
به گفته وي محدوديت زماني خاصي براي ثبت نام در باشگاه " الكترونيك و روبوتيك " وجود ندارد.