PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ايران جزء كشورهاي پيشرفته در حوزه وبلاگ



Sphinx
12-10-2005, 12:47
اگر وبلاگ نويسي در جهت صحيح هدايت شود قادر به توليد دانش و افزايش اطلاعات وب لاگ نويسان ايراني خواهد بود.

دكتر علي اكبر جلالي ، استاد دانشگاه علم و صنعت ، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا ، در خصوص تبليغات منفي براي استفاده از سايت‌‏ها، اظهار داشت : در حال حاضر بخش قابل توجهي از افراد جامعه با فرهنگ استفاده از It و وب سايت آشنا بوده و اين تبليغات ، مشكل خاصي براي آنها ايجاد نخواهد كرد.
دكتر جلالي ، افزود: براي آن دسته از افرادي كه هنوز آشنايي كامل با استفاده از وب سايت‌‏ها ندارند به طور يقين تبليغات منفي موجب تاخير دسترسي آنها به شبكه و استفاده از مزاياي آن خواهد شد.
وي ، تاكيد كرد: هر نوع تبليغات مثبت يا منفي فقط بر روي افرادي تاثيرگذار است كه قبلا تجربه استفاده از وب سايت‌‏هاي مختلف را
نداشته‌‏اند.
استاد دانشگاه علم و صنعت ، با اشاره به اين مطلب كه در حوزه وبلاگ‌‏نويسي ايران جزء كشورهاي پيشرفته است ، ‌‏گفت: اگر با همين روند ايجاد شده حركت كنيم قادر به حفظ پيشگامي خود خواهيم بود.
وي ، خاطرنشان كرد: اگر وبلاگ نويسي در جهت صحيح هدايت شود قادر به توليد دانش و افزايش اطلاعات وبلاگ نويسان بوده و تاثيرات مثبتي حتي از لحاظ اقتصادي در زندگي آينده آنها به جا خواهد گذاشت.
دكتر جلالي، عنوان كرد: با توجه به اين مطلب كه كاربران اينترنتي ، نقاط ضعف و قوت اينترنت را مي‌‏شناسند تحت تاثير تبليغات منفي يا مثبت قرار نخواهند گرفت.