مشاهده نسخه کامل
: یه مسجد سه بعدی
Mostafa 3D
07-12-2007, 17:49
یه مسجد سه بعدی که البته میدونم پر از اشکال هستش اگه ممکنه هر چی اشکال میبینید برام بنویسید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ninja573
07-12-2007, 18:42
نورپردازیت ضعیفه. بهتر هست که از Skylight استفده کنی به همراه چندتا Omni یا Freearea.
متریالت هم ایراد داره. گنبد باید طلایی باشه نه زرد. و مناره ها هم باید آبی باشند.
ار منتال ری استفاده کن و همچنین از متریال های منتال ری. کیفیت کارت رو ده برابر می کنه.
ولی این هم بگم که خیلی خوبه رو بعضی جزییات کار می کنی.
موفق باشی
Aminzikzak
07-12-2007, 18:53
بابا بچه مسلمون ...:10:
خب نور رویه گلدسته و گنبد خیلی رفلکت داره ...
دیوارها و زمین رو هم تکستچر بده ...
از وی ری برای رندر استفاده کن ...
وایر فریمت رو هم درست کن ... ممنون
the_god_of_3dsmax
07-12-2007, 20:20
واقعا تکسچرینگ و رندرینگ خیلی تاثیر داره هااااا ......الان به این کار نگاه کنین با اینکه مدلینگش خیلی بد نیست ولی ابتدایی به نظر میاد اما اگه همینو درست تکسچر بدی و با یه نور پردازی خوب یه رندر خوب ازش بگیری از این رو به اون رو می شه ..................
بعدم از کی نیکلاس کیج نماز خون شده ما نمی دونستیم ............
Mostafa 3D
07-12-2007, 20:22
بابا بچه مسلمون ...:10:
خب نور رویه گلدسته و گنبد خیلی رفلکت داره ...
دیوارها و زمین رو هم تکستچر بده ...
از وی ری برای رندر استفاده کن ...
وایر فریمت رو هم درست کن ... ممنون
امین جان میشه یه خورده در مورد تکستچر برام توضیح بدی آخه من تازه تو این کار اومدم
Mostafa 3D
07-12-2007, 20:29
واقعا تکسچرینگ و رندرینگ خیلی تاثیر داره هااااا ......الان به این کار نگاه کنین با اینکه مدلینگش خیلی بد نیست ولی ابتدایی به نظر میاد اما اگه همینو درست تکسچر بدی و با یه نور پردازی خوب یه رندر خوب ازش بگیری از این رو به اون رو می شه ..................
بعدم از کی نیکلاس کیج نماز خون شده ما نمی دونستیم ............
من که خود نیکلاس نیستم یکی از طرفداراشم
Mostafa 3D
07-12-2007, 20:37
فکر کنم این یکی یه خورده بهتر شد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آقا خوب شده اما چند تا اشکال داره:
1- اندازه ها یکم غیر طبیعی هست
2- بعضی از اجسام از درون هم عبور کردند( مثل اون درخت زرد رنگ )
3- متریال گنبد و گلدسته ها پلاستیکی به نظر میاد
4- نورپردازی هم ضعیفه
ولی در کل بد نشده خوب هست برای یک تازه کار
موف باشی
خوب جالب شده ولی بهتره که من ایرادارو بگم تا کارت مورد انتقاد قرار بگیره
اول از همه باید بگم که یکمی به واقعیت نزدیک ترش کن آخه گل های کدوم نقطه از جهان به این بزرگی هستند !
جدی میگم بهتره که به جزئیات حتی ریزترینشون هم دقت بشه تا کارت عالی بشه
بعد باید بگم که برای درست کردن چنین محیط هایی بهتره که از texture های واقعی زیاد استفاده کنی این طوری در و دیوارو پنجره ها طبیعی تر میشن
و نور پردازیت هم باید واقعی تر شه یعنی یک نور omni برای هر لامپ و یک skylight برای نور فضای کلی محیط
و حتما هم با vray رندر بگیر
چه موضوع با حالی رو انتخاب کردی ، منم یه همچین کاری کردم
سعی میکنم اونو با vray رندر بگیرم و نشون بدم
آقا خوب شده اما چند تا اشکال داره:
1- اندازه ها یکم غیر طبیعی هست
2- بعضی از اجسام از درون هم عبور کردند( مثل اون درخت زرد رنگ )
3- متریال گنبد و گلدسته ها پلاستیکی به نظر میاد
4- نورپردازی هم ضعیفه
ولی در کل بد نشده خوب هست برای یک تازه کار
موف باشی
مورد 1 و 3 خیلی جدی
در کل خوبه
ولی بیشتر روش کار کن
Tamirat.laptop
07-12-2007, 22:35
سلام به تمام دوستان
دوست عزیز
همیشه اگر مدل کار در حد و اندازهای خوب نباشه ولی با متریال دهی و رندرینگ بالا میتونید سطح کار رو خوب نشون
بدید
زاویه دید دوربین هم خیلی تاثیر داره
موفق باشی
RezaTayebiJ
10-12-2007, 18:46
نمی دونم چند وقته دارین کار می کنین اما ورود شما به پی سی ورلد قطعا در روند پیشرفتتون سرعت خواهد بخشید.
مشکل اصلی نورپردازیه. ضمنا مثل کار دیگرتون ، در این یکی هم تناسبات بدرستی رعایت نشدن.
Mostafa 3D
11-12-2007, 00:16
البته این قابل امتیاز دادن رو نداره
interior_design
11-12-2007, 10:51
خوب شده ولی آسمونش طبیعی نیست.
متریالهات ضعیفند.
درخت ها طبیعی نیستند.
ولی در کل خوبه
mina_1515
13-12-2007, 23:53
البته این قابل امتیاز دادن رو نداره
منم همين نظر رو دارم
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.