PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پاندا پلاتینیوم به عنوان نرم افزار برگزیده در مبارزه با spyware هاانتخاب شد



Mohammad
09-10-2005, 10:04
- نرم افزار آنتی ویروس پلاتینیوم پاندا در رده بندی اخیر مجله معتبر PC World به عنوان کارآمد ترین نرم افزار در این صنعت به خصوص در زمینه مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی(spyware) و سهولت استفاده برای کاربران شناخته شده است.
- آنتی ویروس پلاتینیوم به عنوان PC World Best Buy (بهترین پیشنهاد خرید از سوی این مجله) نیز معرفی شده است.

پاندا پلاتینیوم 2005 (Panda Platinum Internet Security 2005) در آخرین رده بندی مجله بین المللی PC World در میان نرم افزار های آنتی ویروس به عنوان بهترین پیشنهاد خرید از سوی این مجله (Best Buy) معرفی شده است. دراین بررسی محصول که توسط PC World صورت گرفته، امکانات رایگان و فروشی ارائه شده توسط نرم افزارهای آنتی ویروس در نظر گرفته شده و مبارزه با spyware در مرکز توجه قرار گرفته است.
پاندا پلاتینیوم به دلیل کارآمدی در مبارزه با انواع spyware ها به عنوان بهترین نرم افزار جامع امنیتی شناخته شده است. در این بررسی، نرم افزار پاندا با نرم افزارهایی چون Symantec Norton Internet Security 2005 Antispyware Edition و Zone Labs ZoneAlarm Internet Security Suite 6.0 مقایسه شده و رقابت کرده است.
به گزارش PC World، «از میان سه نرم افزار جامع امنیتی که مورد بررسی قرار گرفته، این مجله نرم افزار پاندا پلاتینیوم 2005 را پیشنهاد می کند. در یک نگاه کلی ا ز لحاظ مبارزه با spyware نرم افزار پاندا انتخاب ما به عنوان Best Buy یا بهترین پیشنهاد خرید برای کاربران است...»
پاندا در این میان تنها نرم افزاری بود که موفق شد صد درصد spyware ها را پیش از McAfee AntiSpyware 2006 و Trend Micro Anti-Spyware 3.0 شناسایی و حذف کند. همین طور این نرم افزار توانست صد درصد BHO ها (browser helper objects) و toolbar های ناخواسته را از میان ببرد.
استفاده آسان
در مقاله PC World سهولت استفاده از برنامه پاندا از این جهت که لازم نیست کاربر به صورت مداوم در جریان پاکسازی کامپیوتر از spyware ها قرار بگیرد و این کار به صورت خودکار انجام می شود، مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش مجله PC World « در زمینه سهولت استفاده، نرم افزار پاندا بهترین بود؛ چرا که adware ها و spyware های شناسایی شده را مستقل از کاربر شناسای و پاک می کند. اما این امکان را نیز به کاربر می دهد که در صورت تمایل، روند تصمیم گیری در اختیار او قرار گیرد.»
«ایگناسیو آیربه» مدیر واحد مشتریان شرکت پاندا در این باره می گوید: «ترکیبی از تکنولوژی های واکنشی و پیشگیرانه (TruPrevent) برای مبارزه با spyware ها، نه تنها در پاندا پلاتینیوم بلکه در تمام محصولات ما برای کاربران خانگی و شرکت ها در دسترس آنها قرار گرفته است.»
در باره پاندا
آنتی ویروس پاندا یکی از پیشروترین ارائه دهندگان راه حل های امنیتی در مبارزه با ویروس ها، هکرها، تروجان ها، spyware ها، phishing (کلاه برداری اینترنتی)، هرزنامه ها و دیگر تهدیدهای اینترنتی است. نرم افزار پاندا با استفاده از تکنولوژی های هوشمند و فوق العاده ای چون TruPrevent، کاربران در برابر تهدید های جدیدی که هنوز شناسایی نشده اند، کاملا ایمن می کند. PandaLabs (آزمایشگاه های پاندا) سریع ترین آزمایشگاه در صنعت آنتی ویروس است که با پشتیبیانی فنی 24 ساعته و به روز رسانی مرتب از مشتریان خود حمایت می کند.