PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بهترين جانشين براي H.D.D ساخته شد: ioDrive ، فلش درایوي 640 گیگابایتي با اينترفيس PCI Express



keylogger-A
20-11-2007, 15:25
ioDATA وعده سرعت بسیار بالای خواندن، نوشتن و بوت شدن را در مقابل قیمت گزافی‌ داده است. بسیاری از کاربران کامپیوتر خواهان سرعت بالا برای خواندن و نوشتن هستند که این موضوع پیش از این در درایوهای SSD تا حدودی محقق شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اگر با وجود این درایوها هنوز هم نیاز شما برای سرعت تامین نشده است، Fusion-io هارددیسک 640 گیگابایتی‌ فلش که بر روی درگاه PCI-Express x4 قرار می‌ گیرد را ارائه می‌ کند که از سرعت 600 مگابایت در ثانیه برای نوشتن ( 4000 مگابایت به صورت تصادفی‌ ) و 800 مگابایت در ثانیه برای خواندن ( 8000 مگابایت به صورت تصادفی‌ ) برخوردار است.



سیستم عامل هایی‌ که از این درایو پشتیبانی‌ می‌ کنند عبارتند از: Linux Red Hat AS4.0، ویندوز ویستا و ویندوز XP.

به جهت بالا بردن کیفیت و رسیدن به این سرعت و کارایی‌ ioDrive قیمت این درایو 640 گیگابایتی‌ را 19 هزار دلار اعلام کرد. همچنین طبق گزارش سایت Gizmodo ، پس از ارائه مدل 640 گیگابایت در سه ماهه اول سال 2008، مدل های 80، 160 و 320 گیگابایت آن نیز ارائه خواهد شد. ioDrive هیچ قطعه ای برای جا به جایی‌، افزایش طول عمر و کاهش ریسک از دست دادن اطلاعات ندارد. اگر به ظرفیت بیشتری نیز نیاز باشد می‌ توان کارت های دیگری از ioDrive را اضافه نمود. میزان سرعت ارائه شده توسط این کارت در نوع خود بی‌ رقیب می‌ باشد که می‌ تواند در بخش تجاری مورد استفاده بسیاری قرار گیرد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید