مشاهده نسخه کامل
: انگشتر
ninja573
15-11-2007, 00:29
سلام به اینکاره بازای دنیای سه بعدی
این هم کار جدید من.
سنگش خیلی بیریخت شد. لطفا راهنمایی کنید.
بدنش هم بیریخت تر شد. باز هم راهنمایی کنید.
مشخصات:
زمان ساخت : 2 ساعت
زمان رندر : 5 دقیقه
موتور رندر : منتال ری (چی هست این منتال ری)
این هم کار من :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بالاخره یکم بهتر شد. البته هنوز کلی مشکل داره. ولی من دیگه از این بهتر بلد نیستم درست کنم.وقتی داشتم این متریال رو درست می کردم،تازه فهمیدم هیچی بلد نیستم و هنوز همون مبتدی که بودم هستم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این هم وایر فریم :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
Aminzikzak
15-11-2007, 05:46
ایول
خود انگشتر قشنگ شده فقط سیگش یه جوریه یه مقدار شیشه ای تر باشه قشنگتر میشه
interior_design
15-11-2007, 10:28
ماشالا.. نینجا جان.
خیلی خوب شده.
فقط با امین موافقم سنگش اگه شیشه ای تر باشه و رفلکتش بیشتر باشه بهتر میشه
ninja573
15-11-2007, 12:16
رو سنگش دارم کار می کنم. از اونی که فکر می کردم خیلی سخت تر شد.
دارم دیوونه می شم.
من تا حالا رو این جور اشیا کار نکرده بودم. تجربه ی خوبی بود برام.
interior_design
15-11-2007, 12:18
کار مشکلی امیدوارم موفق بشی
the_god_of_3dsmax
15-11-2007, 13:48
آره......آفرین خود انگشتر خیلی عالی شده ........سنگشو یه حالت cauctic دار بزار خیلی تمیز میشه ......نورشم بشکون رو صفحه دیگه اندش می شه
TT-Graphic
15-11-2007, 15:25
آفرین خیلی قشنگ شده . واقعا ایول ...
خوبه یه مقدار توضیحم در مورد ساختش بدی تا هم ما یاد بگیریم و هم اگه جایی و اشتب رفته بودی راه درستو نشونت بدیم .
بنظر میاد سنگش خیلی شکسته شکسته و خشن نیست ، گوشه ی ساقاش گرد بنظر میرسه .
فکر میکنم بهتر باشه گزینه Faceted رو از توی قسمت Shader Basic Paramiters تو متریال ادیتر فعال کنی ( متریال سنگتو میگم )
Secular Level تم زیاد کن مثلا 100 و Glassiness تم حدود 20 و 30 بذاری فکر میکنم بهتر شه .
امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم . خوشم اومد ازش . شاید چون نمیدونم چجوری انگشترشو ساختی .
بازم ایول ...
راستی از HDR هم استفاده کنی واسه رفلکتش ممکنه بهتر شه !!
آفرین خیلی قشنگ شده اما باید محیط اطرافش را ادیت کنید و تغییر بدی تا رفلکتها بهتر بشن
linkin_park
15-11-2007, 18:22
خیلی عالی شده ... به قول خودت سنگش خوب نشده ولی بقیه اش عالیه . من خودم علاقه خاصی دارم به Jewerly و تا اونجایی که میدونم و شنیدم بهترین شیوه برای طراحی Jewerly از طریق Nurbs هست . نمیدونم شما از چه روشی مدل سازی کردی ...
به هر حال موفق باشی .
RezaTayebiJ
15-11-2007, 21:50
خیلی خوبه.... فقط سنگش که امیدوارم درستش کنی....
نینجا جان! (اسمت رو نمی دونم ببخشید) باور کنین قضیه ی بلوپرینت ها یادم نرقته فقط این روزا یه ذره سرعت اینترنت افتضاح شده و آپلود عکس ها (خیلی سنگینن) سخت شده... در اولین موقعیت برات می فرستم... ببخشید دیر شد.
ninja573
15-11-2007, 23:57
از همه تشکر می کنم به خاطر راهنمایی هایی که کردید.
آقای TT-Graphic من همه کارهای رو که گفتید انجام دادم. ولی نتیجه اش همین شده که می بینید.
درمورد ساختش هم من با ابزار Loft حلقه رو ساختم و با ابزار Lath جای سنگ رو. و یه استوانه با 6 تا سگمنت در ارتفاع رو با Editmesh به سکل یه سنگ واقعی در آوردم.
ولی وقتی رندر می کنم مثل ایت میمونه که سنگ صافه و گرد.
آقای RezaTayebiJ خیلی ممنون. هر وقت تونستی بفرست. خودت رو تو دردسر ننداز.
باز هم از همه تشکر می کنم و تلاش می کنم این کار رو بهبود بدم.
sarina_sh
16-11-2007, 07:27
خيلي خوب شده ... موفق باشيد
meysammomeni
21-11-2007, 17:23
متريالش خوبه ولي مدلينگش مي تونست بهتر باشه
titane.boy.max
08-01-2008, 18:36
tyuyumt yt//l.h.
titane.boy.max
08-01-2008, 18:38
gt hjgh;.< gh?>,lj./,gh.
gladiator group
10-01-2008, 00:35
آره خوبه فقط رو متریااش بشتر وقت بزار مخصوصا متریال نگینش یه خورده شفافش کن رفلکتش رو زیاد کن یه خورده ماتش کن.
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.