PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ايجاد مركزی برای رسيدگی به شكايت از Mms ناخواسته



behnam_tr
27-10-2007, 10:24
:10::11:با سلام

گزارش كارشناسی درباره‌ی نرخ پيام كوتاه تلفن همراه تهيه و ارسال شده است و مراجع تصميم‌گير مانند سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی و شورای اقتصاد درباره‌ی كاهش يا افزايش قيمت پيامك تصميم‌گيری می‌كنند.
به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، وحيد صدوقی - مدير عامل شركت ارتباطات سيار (همراه اول) - با بيان اين مطلب اظهار كرد: حذف هزينه‌ی نمايشگر در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی تصويب شد و از دوره‌ی جديد يعنی۸۶/۵/۱ تا ۸۶/۷/۱ در صورت‌حساب دوره‌يی مشتركان محاسبه نخواهد شد.
او افزود: هر چند زمان می‌برد تا اين مصوبه به شركت ارتباطات سيار ابلاغ شود اما با توجه به اين كه در جريان تصويب آن قرار داريم با هماهنگی‌های لازم اين هزينه از قبض جديد مشتركان حذف می‌شود.
وی درباره‌ی كاهش هزينه‌ی پيامك تصريح كرد: وظيفه اپراتور ارائه خدمت است؛ در زمينه‌ی پيامك نيز كار كارشناسی انجام شده است كه آن را ارائه كرده‌ايم اما تصميم‌گيری درباره‌ی كاهش آن به مراجع تصميم‌گيری بستگی دارد.
صدوقی خاطر نشان كرد: در حال حاضر بررسی بر روی ۲۶ اپراتور تلفن همراه انجام داده‌ايم كه ميانگين نرخ مكالمه در اين اپراتورها ۲.۱۷۹تومان و ميانگين نرخ پيامك ۳.۵۵ تومان بوده و نسبت ميزان نرخ پيامك به مكالمه ۹.۳۶ درصد بوده است.

nima_949
27-10-2007, 16:50
به تنها چیزی که ربط نداشت همین mms بود یکم دقت کن دوست عزیز

p 3 0 world
27-10-2007, 16:59
بيابيد اندازه ي بند كفش پرتغال فروش را

p 3 0 world
27-10-2007, 16:59
اما اگه كم بشه باز هم ايرانسل كم مي كنه قيمتش را اون وقت براي مردم خيلي خوب مي شه