PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بازي‌هاي رايانه‌اي توليد شده در كشور حرفه‌اي نيست



keylogger-A
24-10-2007, 20:38
مسوول مسابقه بازي‌هاي رايانه‌اي كنفرانس مهندسي رسانه و فوق دكتراي تخصصي گرافيك كامپيوتري گفت: بازي‌هاي رايانه‌اي توليد شده در كشور حرفه‌اي نيست. "اعظم باستان‌فرد" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آي‌تي ايرنا افزود: توليد بازي‌هاي رايانه‌اي در كشور محدود مي‌باشد و بايد شركت‌ها را تشويق به فعاليت در اين زمينه كرد.
وي اظهار داشت: در بازي رايانه‌اي صدا، تصوير، متن، گرافيك كامپيوتري و انواع تكنيك‌هاي گرافيكي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، به همين دليل فرهنگ‌هاي مدنظر در بازي را به مخاطب منتقل مي‌كند.
وي بازي‌هاي رايانه‌اي را تجميع انواع رسانه‌ها در يك بخش عنوان كرد و گفت: بازي رايانه‌اي، يك سيستم چند رسانه‌اي به شمار مي‌رود.
باستان فرد، چندرسانه‌اي بودن بازي رايانه‌اي را داراي اهميت بسياري دانست و ساماندهي و توليد بازي رايانه‌اي در كشور را موضوعي قابل توجه عنوان كرد.
مسوول مسابقه بازي‌هاي رايانه‌اي ادامه داد: شركت‌كنندگان بايد بالاي ‪۱۸‬ سال سن داشته باشند و پس از ثبت‌نام، بازي‌هاي رايانه‌اي خود را به دانشكده صداو سيما به آدرس خيابان وليعصر، ابتداي بزرگراه نيايش ارسال كنند.
باستان فرد افزود: هنگام ثبت نام، توليدكننده بازي بايد در مورد انگيره و هدف از توليد آن توضيحاتي را ارايه دهد.
كنفرانس مهندسي رسانه ‪ ۲۶‬تا ‪ ۲۸‬آبان ماه برگزار مي‌شود و علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به آدرس اينترنتي

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید كنند.
بازي رايانه‌اي از آن جهت نيز داراي اهميت است كه در حال حاضر اغلب كودكان ايراني با آن سروكار دارند و محتواي اين بازي‌ها (خشونت، استرس و ...) براي خانواده‌هاي ايراني حايز اهميت است و علاوه بر فوايد بسيار آن، مشكلاتي را براي كودكان به وجود مي‌آورد به همين دليل بايد توليد و استفاده از بازي‌هاي رايانه‌اي هدايت شود.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

*PiNk PaNTHeR*
24-10-2007, 21:05
بیخیال با 3000 کسی برای شما بازی Superb نمیسازه.:13: