RezaTayebiJ
21-10-2007, 21:11
بعد از دیدن قسمت بیست و دوم جیمز باند به این نتیجه رسیدم که دانیل کریگ بهترین انتخاب برای ایفای این نقش بوده.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پیرس برازنان و شون کانری و ... هم خوب بودن اما نه در حد و اندازه ی کریگ... خلاصه جو من گرفت و تصمیم گرفتم تو وقتای بیکاری بشینم این کاراکتر رو بسازم. دو سه روز اول روش وقت گذاشتم اما یه دفعه همه چی fade شد و به خاطره ها پیوست:13: . حالا به سرم زده بشینم دوباره روش وقت بذارم و درست درباش کنم.
مدلی که اینجا گذاشتم مال همون موقع هست.
اول base مدل تو مایا ساخته شد. یه روز و یه نصف روز (اگه درست یادم مونده باشه) کامل وقت برد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بعد برای جزئیات رفت به zbrush. یه بعد از ظهر تا وقت خواب (تقریبا همش رو صورت) روش کار کردم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
صورتش هنوز کلی کار داره. رو جزئیات بدن هم کار نکردم. لباساش رو هم که هنوز اصلا نزدم... هر مرحله که برم جلو رو تو تاپیک می ذارم تا بتونم از نظرات و کمک هاتون استفاده کنم.
ضمنا مدل پایه رو (البته نسخه ی smooth شده رو ) برای دانلود گذاشتم. هرگونه استفاده از این مدل کاملا آزاده. فرمت فایل obj هست تا با هر نرم افزار تری دی ای باز بشه. درصورتیکه دیدین مدل یه مقداری سخت (غیر نرم) بنظر می رسه مدل رو دوباره smooth نکنین. چون حسابی سنگین خواهد شد. برای رفع این مشکل باید Normal های مدل رو نرم کنین. برای این کار:
کاربران مایا برن به normals> soften normals .
کاربران مکس از modifier بنام edit normals باید استفاده کنن.
لینک دانلود:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
فایل zbrush رو هم بعدا وقتی که مدل کاملتر شد برای دانلود خواهم گذاشت (البته اگه خیلی سنگین نشه) .
هرگونه نظر و انتقادی کاملا وارده.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پیرس برازنان و شون کانری و ... هم خوب بودن اما نه در حد و اندازه ی کریگ... خلاصه جو من گرفت و تصمیم گرفتم تو وقتای بیکاری بشینم این کاراکتر رو بسازم. دو سه روز اول روش وقت گذاشتم اما یه دفعه همه چی fade شد و به خاطره ها پیوست:13: . حالا به سرم زده بشینم دوباره روش وقت بذارم و درست درباش کنم.
مدلی که اینجا گذاشتم مال همون موقع هست.
اول base مدل تو مایا ساخته شد. یه روز و یه نصف روز (اگه درست یادم مونده باشه) کامل وقت برد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بعد برای جزئیات رفت به zbrush. یه بعد از ظهر تا وقت خواب (تقریبا همش رو صورت) روش کار کردم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
صورتش هنوز کلی کار داره. رو جزئیات بدن هم کار نکردم. لباساش رو هم که هنوز اصلا نزدم... هر مرحله که برم جلو رو تو تاپیک می ذارم تا بتونم از نظرات و کمک هاتون استفاده کنم.
ضمنا مدل پایه رو (البته نسخه ی smooth شده رو ) برای دانلود گذاشتم. هرگونه استفاده از این مدل کاملا آزاده. فرمت فایل obj هست تا با هر نرم افزار تری دی ای باز بشه. درصورتیکه دیدین مدل یه مقداری سخت (غیر نرم) بنظر می رسه مدل رو دوباره smooth نکنین. چون حسابی سنگین خواهد شد. برای رفع این مشکل باید Normal های مدل رو نرم کنین. برای این کار:
کاربران مایا برن به normals> soften normals .
کاربران مکس از modifier بنام edit normals باید استفاده کنن.
لینک دانلود:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
فایل zbrush رو هم بعدا وقتی که مدل کاملتر شد برای دانلود خواهم گذاشت (البته اگه خیلی سنگین نشه) .
هرگونه نظر و انتقادی کاملا وارده.