PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نظرسنجی: دوچرخه



Petros
19-10-2007, 14:06
سلام
این رو 5 ساعته درست کردم. تکسچر هم نخورده. نظرتون چیه؟



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

:11:

Mostafa_Amol
19-10-2007, 14:11
یادت رفت زنجیرشو بزاری؟
چرخها رو نگاه کن ... توی میله ی دوچرخه فر رفته ...مگه نه؟

کاش تکسچر هم می دادی ..... ولی خیلی باحال شد ....

interior_design
19-10-2007, 14:12
آقا دمت گرم باحال شده.

فقط زین دوچرخه خیلی بالاست.

دستش خیلی جمع و جوره.

ترمزو بزرگه.

مدلینگت خیلی خوبه ولی اندازه هات رو رعایت نکردی ولی باحاله ...!

اگه تونستی رو چرخا یه Dispalce بده.

طبیعی تر میشه.

ایولا .

مرتضی nvcd
19-10-2007, 14:25
کارت قشنگه فقط یه سری اشکالات جزئی داری.

چرخ دوچرخه bump نداره.انگار رفته تو بدنه.
صندلی هات یکم اشکال داره. متریال اگه بدی شاید بهتر بشه.

ممنون

Aminzikzak
19-10-2007, 14:47
ایول Petros خوب داری پیشرفت میکنی ها ...
شاخه هایی که لاستیک توش قرار گرفته خیلی به هم نزدیکن ...


ممنون که وایر فریم یادت نرفت.

Petros
19-10-2007, 16:22
لطف کردید که نظر دادید
حتما استفاده خواهم کرد.

اینم Blueprintی که استفاده کردم: شاید یه زمونی خواستید استفاده کنید.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

TT-Graphic
19-10-2007, 16:58
خیلی عالیه

مشکلاتشو بچه ها گفتن

از چه روشی جلو رفتی : Nurbs ,Mesh , Polygon, patch , spline modeling ؟

Petros
19-10-2007, 18:42
از روش Polygon استفاده کردم. بدنه کار قفط یک Cube هستش. Extrude ابزاری بود که خیلی استفاده شد. ابزار بعدی Insert Edge Loop بود، جاهایی که میخواستم شاخه درست کنم ازش استفاده کردم، بعد دوباره Extrude کردم.
هر لحظه Smooth میکردم کار رو، Merge Edge Tool ابزاری خوبی بود برای اتصال Edgeها، چون برخی وقتها Merge ورتکس ها کار رو خراب میکرد.
برای درست کردن طوقه ها گزینه Keep Face Together رو خاموش میکردم تا بتونم شکل چنگالی درست کنم.

اگه توضیح بیشتر خواستید بگید بازم بدم

hrgh2
19-10-2007, 18:49
پتروس جان فقط یکم زیاد کارت یک تکه است
ضمنا برای زین دوچرخه هم میتونی از relax modifier استفاده منی

SomeThink
20-10-2007, 07:06
ایئل حرفه ای کار کردی مدلت خیلی قشنگ شده ... وایر فریمش بیشتر!

RezaTayebiJ
20-10-2007, 12:05
آفرین خوبه...
فقط ای کاش یه کم سبک تر کار می کردی

TT-Graphic
20-10-2007, 18:32
از روش Polygon استفاده کردم. بدنه کار قفط یک Cube هستش. Extrude ابزاری بود که خیلی استفاده شد. ابزار بعدی Insert Edge Loop بود، جاهایی که میخواستم شاخه درست کنم ازش استفاده کردم، بعد دوباره Extrude کردم.
هر لحظه Smooth میکردم کار رو، Merge Edge Tool ابزاری خوبی بود برای اتصال Edgeها، چون برخی وقتها Merge ورتکس ها کار رو خراب میکرد.
برای درست کردن طوقه ها گزینه Keep Face Together رو خاموش میکردم تا بتونم شکل چنگالی درست کنم.




ممنونم که اطلاعاتت رو فقط برای خودت نگه نمیداری و تو گفتنش خساست به خرج نمیدی !!!

بازم سپاس ...

the_god_of_3dsmax
20-10-2007, 18:47
آقا عسکت برا ما ف*یلتر نشون نمی ده