PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سیم کارت های ایرانسل ابتدا باید به صورت غیر اکتیو در بازار عرضه شود



nima_949
12-10-2007, 02:22
موبنا- 19/7/86

مدیر فروش شرکت "موبایل پلاس" به عنوان یکی از نمایندگان رسمی فروش سیم کارت های ایرانسل در بازار گفت:برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده از سیم کارت های این اپراتور بهتر است که مسوولان این شرکت،سیم کارت های مذکور را به صورت غیر فعال در بازار ارائه کنند.
مهرداد کیانی در گفت وگو با خبرنگار "موبنا" مشکل اساسی سیم کارت های ایرانسل را با توجه به قیمت پایین آن،عدم ثبت سند مالکیت عنوان کرد و اظهار داشت: با تعدیل قیمت سیم کارت های ایرانسل و نرخ کم این سیم کارت ها در بازار برخی از سود جویان از این سیم کارت های ارزان قیمت جهت اعمال منفی مانند کلاهبرداری و مزاحمت های تلفنی استفاده می کنند و از آنجایی که سند این سیم کارت ها فاقد اعتبار است مشکلات فوق قابل پیگیری نخواهد بود.
وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده از این سیم کارت ها مسوولان باید سیم کارت های غیر فعال خود را به بازار بفرستند و پس از ثبت مشخصات دقیق دارنده سیم کارت،آن را فعال کنند.
به گفته منابع بازاری هم اکنون،تعدیل قیمت سیم کارت های ایرانسل به حدی است که سیم کارت های کارکرده آن حتی به قیمت 70هزار ریال نیز در بازار وجود داشته و بدون نیاز به مدارک و مشخصات مالک خرید و فروش می شود که این مساله سبب به وجود آمدن مزاحمت های تلفنی و تخلفات بسیاری شده است.
[/b]128/15/13