PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : u700



nachia
08-10-2007, 01:35
سلام دوستان میخواستم بدونم کسی اطلاعاتی فنی و قیمت و خلاصه سیر تا پیاز گوشی u700 سامسونگ داره
و نظرتون راجبش چیه ممنونم

raana
09-10-2007, 14:33
صفحهرنگي
262K
240 × 320 پیکسل, ۲̸٢ اینچ
QVGA TFT LCD PlatformGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz
GPRS class 10
EDGE 10
Java MIDP 2
HSDPA 3.6 Mbpsزنگ64 زنگ چند آوايي (Polyphonic)
ويبره
MP3
برقراري ارتباطWAP 2
USB 2.0 High Speed
Bluetooth
خروجي تلويزيونسرگرميپخش MP3, ACC, ACC+, e-ACC + , WMA, WMA
بازي هاي Java
آماده سرويس هاي Yahoo
SmartTm Search / Messaging / LCD
Ice Power Sound- Power Amp
uTrack / uMenu / uGO
پيامSMS, EMS, MMS
T9
email
كار و اداريضبط صدا
پيام صوتي
امکان استفاده از منوهای گوشی در Offline Modeتنظيمات تماسبلندگو
CLIP / CLIR
انتقال / انتظار مكالمه
مكالمه hold / محدوديت
زمان و هزينه صحبت
‍Caller ID با عكس
شماره هاي گرفته شده، missed , دريافتيتنظيم اطلاعات شخصيمنوی فارسی
منشی تلفنی
دفتر تلفن
تقويم
برنامه ريز
منو ميانبر
ليست كارهاي در دست اقدام
تنظیم بر اساس ساعت جهانی
زنگ ساعت
دفتر يادداشت
timer
stop watch
تبديل نرخ ارز
ماشين حساب
حافظه داخلي20 مگابایتSMS200
دفترتلفن1000
خارجيMicroSD تا 2گیگابایت
دوربين٣̸٢ مگاپيكسل
zoom x 4
فلاش LED
Half shutter
تغييرات عكس/ قاب
تنظيم كيفيت و اندازه عكس
عكاسي تكي، چندتايي
timer
A/F
ويديوضبط و پخش MPEG4, H.263
پيام ويديويي
اندازه۱۰۲̸۵ × ۵۰ × ۱۲̸۱ میلیمتر
86 گرم

nachia
09-10-2007, 14:39
ممنونم مرسی میدونی قیمتش چنده اصلا تو ایران اومده

raana
09-10-2007, 14:47
سامسونگ در فوريه 2007 دومين نسل گوشی های باريک را تحت عنوان سری Ultra II معرفی کرد . اين گوشی های شيک علاوه بر طراحی ظريف و باريک دارای ويژگی های پيشرفته می باشند .
مدل 12.1 U700 Ultra سامسونگ به نسل سوم مجهز است که امکان مکالمه تصويری و دسترسی سريع به اينترنت را فراهم می کند.

مزايا :

• طراحی شيک و زيبا
• کيفيت صوتی عالی
• نسل سوم
• محل کارت حافظه MicroSD

معايب :

• استفاده از کليد های لمسی مشکل است
• کيفيت دوربين برای 3 مگا پيکسل در حد متوسط است
• فقط از سه باند پشتيبانی می کند

طراحی :

طراحی U700 باريک و کشويی است و از مواد براق و صيقلی ساخته شده است . قسمت هايی از گوشی نيز فلزی می باشد که جلوه زيبايی به آن می دهد . اين مدل در دو رنگ نقره ای و خاکستری / مشکی توليد شده است . اين گوشی به راحتی در دست جا می گيرد و بدليل وزن کم و ساختار باريک به آسانی می توانيد آن را در جيب خود حمل کنيد . قاب پشت گوشی از مواد پلاستيکی نرم و باريک ساخته شده است که به موجب آن درب باتری اغلب استحکام زيادی ندارد . درب گوشی به راحتی باز می شود که مکانسيم فنر نيز به باز و بسته شدن آن کمک می کند .


دوربين ثانويه برای مکالمه تصويری در بالای گوشه راست در قاب جلو مشاهده می شود که بلندگو نيز در کنار آن قرار گرفته است . صفحه نمايش زير آنها وجود دارد که آرم سامسونگ در پايين صفحه نمايش و در واقع در فاصله بين صفحه نمايش و کليد حرکتی مدور در نظر گرفته شده است . کليد حرکتی دارای مرکز تاييد کننده است که دو SoftKey و چند کليد ديگر در اطراف آن وجود دارند .



کليد ولوم و پورت شارژر / هدست / کابل در طرف چپ تلفن قرار دارند . کليد ميانبر دوربين و محل کارت حافظه MicroSD نيز در طرف راست تلفن وجود دارند . امکان بيرون آوردن کارت حافظه در زمان روشن بودن دستگاه فراهم شده است . پورت گوشی و محل کارت حافظه توسط در پوش های پلاستيکی محافظت می شوند که با طراحی کلی دستگاه متناسب است .



کليد کوچک روشن / خاموش در قسمت بالای تلفن قرار گرفته است . لنز دوربين 3.2 مگا پيکسل همراه با فلش و آينه خود نگاره در يک قسمت برجسته در طرف پشت درب کشويی مشاهده می شود . بخش عمده قاب پشت را درب باتری تشکيل می دهد که آرم سامسونگ روی آن حک شده است .
صفحه نماش :

صفحه نمايش گوشی از نوع QVGA با اندازه 2.2 اينچ و وضوح 320 × 240 پيکسل می باشد که حداکثر 262K رنگ را نشان می دهد . صفحه نمايش شفاف است و رنگ ها را به خوبی نشان می دهد . وضوح صفحه نمايش نسبت به اندازه آن عالی است .


متاسفانه اثر انگشت روی صفحه نمايش باقی می ماند و مرتب بايد آن را تميز کنيد . در نور مستقيم خورشيد نيز به راحتی می توان صفحه نمايش را مشاهده کرد اما در صورت تميز نبودن سطح ، از ميزان خوانايی آن کم می شود .

صفحه کليد :

کليد حرکتی مدور با مرکز تاييد کننده زير صفحه نمايش قرار دارد که کليدهای لمسی در اطراف آن وجود دارند و با صفحه نمايش در يک سطح می باشند . کليدهای دريافت تماس و پايان دادن به آن برآمدگی کمی دارند . بدليل تکنولوژی بکار گرفته شده بايد انگشت خود را روی دکمه مورد نظر نگه داريد تا ظرف يک ثانيه يا بيشتر ، عمل مربوطه انجام شود . کليدهای لمسی که بيشتر از آنها استفاده می شود کليد نرم افزاری راست و کليد رد تماس است که از آنها برای ويژگی Back و رفتن به صفحه اصلی استفاده می شود .


بيشتر افراد برای دريافت تماس و رد کردن آن ، درب کشويی را باز و بسته می کنند . در زمان خاموش کردن صفحه نمايش به منظور صرفه جويی در شارژ باتری ، با استفاده از کليدهای لمسی نمی توانيد آن را فعال کنيد و برای اين کار بايد از کليدهای ديگر مانند کليد حرکتی استفاده نماييد . قسمت بالای کليد حرکتی چرخان است که مانند کليد مدور عمل می کند اما حساسيت کمتری دارد و کندتر است .


در صفحه کليد عددی از کليدهای استاندارد استفاده می شود . طراحی کليد ها به سبک مدل RAZR است اما سطح آنها فلزی نيست . اندازه کليدها از متوسط بزرگتر است و فاصله زيادی بين آنها وجود ندارد . برخلاف کليد حرکتی ، کليدها به خوبی واکنش می دهند . نور زمينه کليدها سفيد-صورتی است که در تاريکی در خواندن کاراکترها به شما کمک می کند .

ساختار منو :

صفحه نمايش Stand by اطلاعاتی در مورد زمان ، اطلاعات سرويس ، نام اپراتور و ... را نشان می دهد . هيچ يک از دو Softkey شما را به منوی اصلی نمی رساند . با استفاده از مرکز کليد حرکتی می توانيد منو را باز کنيد . جهت پايين کليد حرکتی که از آن اغلب بعنوان ميانبر دفترچه تلفن استفاده می شود ، در اين مدل برای نرم افزار Google در نظر گرفته شده است و برای باز کردن دفترچه تلفن بايد به قسمت مخاطبين برويد که کمی غير عادی است .



منوی اصلی بصورت يک ماتريس 4 × 3 از آيکن ها و يا بصورت ليست نشان داده می شود . بعد از باز کردن منو، مکان نما در آخرين زير منويی که باز کرده ايد قرار می گيرد . آيکن ها اندازه بزرگی دارند و وقتی روی آنها می رويد دارای نور زمينه رنگی هستند . زير منوها بصورت ليست نشان داده می شوند و اگر يک زمينه ، گزينه های ديگری هم داشته باشد بصورت ليست ديگری که در ارتباط با ليست اول است مشاهده می شوند . اين مدل تم ندارد و تنها راه برای تغيير دادن آن ، تغيير پيش زمينه ، اطلاعات نشان داده شده و منوی صفحه شماره گيری است .
تماس و دفترچه تلفن :

دفترچه تلفن U700 حداکثر 1000 مخاطب را ذخيره می کند و در زمان اضافه کردن مخاطب جديد ، گزينه های بسياری در اختيار شما قرار می گيرد . با استفاده از گزينه Add Field می توانيد اطلاعاتی مانند چند شماره تلفن ، ايميل ، آدرس و .. را اضافه کنيد . يک مخاطب می تواند چند شماره از اين نوع داشته باشد .


U700 تنها گوشی سری Ultra II است که از اين ويژگی پشتيبانی می کند . امکان تعيين زنگ و عکس شخصی برای هر مخاطب وجود دارد . اما عکس مخاطب در تماس ارسالی و دريافتی بسيار کوچک است . اطلاعات دفترچه تلفن بصورت ليست عمودی نشان داده می شود و پس از انتخاب مخاطب ، شماره و تصوير کوچک آن قابل مشاهده است . جستجوی مخاطب طبق اسم کوچک انجام می شود . امکان مرتب کردن مخاطبين به صورت گروه وجود دارد . برای هريک از گروهها نيز می توان عکس و زنگ شخصی تعيين کرد .


پيام :

منوی پيام دارای پيام های متنی ، چند رسانه ای و Email است . شما می توانيد حداکثر 5 پيام Email را تنظيم کنيد . گزينه ای برای چک کردن اتوماتيک Email ها در فواصل زمانی 24 / 12 / 6 / 3 / 1 / 0.5 ساعت وجود دارد و همچنين می توانيد تلفن را طوری تنظيم کنيد که 100 ، 300 يا 500 کيلو بايت از هر Email را دانلود کند . در اين مدل ، الگوهای آماده برای پيام های متنی و چند رسانه ای وجود ندارد اما می توانيد آنها را ذخيره کنيد. فرهنگ لغت T9 نيز به سريعتر وارد کردن کلمات کمک می کند .


موسيقی :

نرم افزر پخش موسيقی در سامسونگ U700 به خوبی عمل می کند و مانند ساير مدل ها فايل های چند رسانه ای را طبق نوع ، آلبوم ، آهنگساز ، Playlist ، خواننده و ... تفکيک می نمايد . امکان ايجاد Playlist توسط کاربر وجود دارد که می توان فايل های موسيقی را از حافظه به آن اضافه کرد و تراک ها را دوباره مرتب نمود. در زمان پخش تراک ، منوی دستگاه اطلاعاتی در مورد نام فايل ، خواننده ، گزينه های تکرار و انتخاب تصادفی ، مدت زمان و ويژگی جهت های کليد حرکتی نشان می دهد .



از منو می توانيد موسيقی را به بلوتوث انتقال بدهيد و گزينه های انتخاب تصادفی و تکرار را فعال يا غير فعال کنيد . اين گوشی بر خلاف مدل های U100 و U300 دارای Equalizer و صدای سه بعدی نيست .
نرم افزار پخش فيلم ، ويدئو را در وضوح QVGA پخش نمی کند و در عوض از وضوح پشتيبانی نشده استفاده می کند . جای تاسف است زيرا اکثر ويدئوهای گوشی ها در وضوح QVGA رمز گذاری می شوند .
دوربين :

در اين مدل در طرف پشت درب کشويی ، لنز دوربين 3.2 مگا پيکسل با کانون اتوماتيک همراه با فلش LED و آينه خود نگاره وجود دارد . منوی عمودی دوربين ظرف 4 ثانيه فعال می شود و از کل صفحه نمايش بعنوان نماياب استفاده می کند .


با فشار دادن Softkey چپ ، منوی تنظيمات کوچکی بالای آن ظاهر می شود که از آنجا می توانيد تنظيمات مختلف مانند حالت عکسبرداری ، فلش ، تايمر ، جلوه های ويژه ، تعادل رنگ سفيد ، حالت نماياب و ... را انتخاب کنيد . همچنين با استفاده از Softkey راست می توانيد به حالت تنظيمات برويد و کيفيت ، حالت شب ، ميزان نوردهی ، صدای ديافراگم ، صدای زوم ، نام پيش فرض و گزينه های ذخيره را تنظيم کنيد .


دوربين اين گوشی در ماکسيمم وضوح QCIF ( ١٤٤ × ١٧٦ ) پيکسل فيلمبرداری می کند که کيفيت خوبی ندارند و تقريبا غير قابل استفاده هستند . مدل های U100 و U300 در وضوح QVGA و CIF فيلمبرداری می کنند .

ساير امکانات :

تمام ويژگی های Organizer در منوی Applications وجود دارد . يادداشت های ساده محدود به 100 کاراکتر هستند . Task می تواند دارای عنوان ، جزئيات ، تاريخ آغاز و پايان ، آلام و اولويت باشد . ضبط صوت می تواند به 60 / 5 / 4 / 3 / 2 / 1 دقيقه و يا به اندازه مناسب برای يک MMS محدود باشد . در زمان استفاده از ضبط صوت تلفن را در فاصله بيشتر از 40-30 سانتی متر نگه داريد ، تشخيص صدا مشکل می شود . ساعت جهانی نيز در اين قسمت مشاهده می شود .



ماشين حساب دارای گزينه علمی است و به مبدل ارز و واحد، تايمر ، کرنومتر و خواننده RSS مجهز می باشد. خواننده RSS از RSS استاندارد اينترنت برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند اخبار استفاده می کند . تقويم و آلارم بصورت آيکن های جداگانه در منوی اصلی قرار دارند .



تقويم دارای تصوير روز ، هفته و ماه است که شما می توانيد تصوير پيش فرض و روز شروع هفته را انتخاب کنيد. امکان اضافه کردن ورودی به صورت قرار ملاقات ، سالروز ، موارد مهم و ... وجود دارد . برای زمينه هامی توانيد عنوان ، توضيح ، تاريخ و زمان و پايان ، محل ، آلارم و تکرار تعيين کنيد .



طبق پيش فرض 4 آلارم وجود دارد که می توانيد آلارم های بيشتری را نيز به آن اضافه کنيد . هر آلارم ، زمان ، ملودی و گزينه های تکرار مختلف دارد . در U700 می توانيد فعال شدن اتوماتيک آلارم را نتظيم کنيد .



تلفن 20MB حافظه داخلی دارد که با استفاده از محل کارت حافظه MicroSD آن را افزايش می دهد . U700 از سه باند GSM / EDGE پشتيبانی می کند که در همه نقاط ايالات متحده بکار گرفته نمی شود و پشتيبانی از UMTS نسل سوم ٢١٠٠ MHZ آن را در گروه تلفن های اروپايی قرار می دهد . با استفاده از HSDPA می توانيد از سرعت بالای انتقال داده استفاده کنيد . اين مدل به بلوتوث 2 مجهز است و با استفاده از کابل می تواند به کامپيوتر وصل شود و با آن هماهنگ گردد .



مرورگر اينترنتی تلفن از نوع NetFront است که صفحات استاندارد HTTP را باز می کند . از NetFront بعنوان مرورگر مستندات نيز استفاده می شود.



اين مرورگر فايل های PowerPoint / Excel / Word و PDF از حافظه را باز می کند . مرورگر تلفن عالی کار نمی کند و استفاده از آن کمی مشکل است.



سامسونگ U700 از JAVA MIDP 2 پشتيبانی می کند که برنامه ها و بازی های زيادی را می توان به آن اضافه کرد . اين مدل بازی از پيش نصب شده ندارد و در عوض از نرم افزار جاوای Google Maps برای بدست آوردن اطلاعات از اينترنت استفاده می کند .
__________________


یه سری اطلاعات درباره ی U700
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]************/Phones/Phone.aspx?phone=1712

raana
09-10-2007, 14:49
ممنونم مرسی میدونی قیمتش چنده اصلا تو ایران اومده


بله تو ایران اومده ولی از قیمتش خبر ندارم

nachia
11-10-2007, 00:37
واقعا ممنونم اطلاعات کامل و جامعی بود دستت درد نکنه من امروز از نمایندگی سامسونگ قیمت گرفتم قیمتش در حدود 350/000 تومن

raana
12-10-2007, 01:14
خواهش می کنم قابلی نداشت بابت قیمت ممنون

sparts
23-11-2007, 16:04
فرقش با u600 چیه ؟یه دوربین اضافه شده؟

raana
24-11-2007, 13:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

saeidsmxo
25-11-2007, 23:29
قیمت 315 شده...