PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بدون شرح



saviss
06-10-2007, 21:42
بدون هیچ توضیح وتفسیرو حاشیه و....این جورخرت وپرت ها :31:خبر رو عینا میذارم:
===========================
مدیر سایت******دستگیر شد
==============
به دنبال دستگیری جواني در قزوین كه با همكاري فرد ديگري در خارج از كشور اقدام به راه اندازي يك سایت اينترنتي و انتشار تصاوير و فیلم های غير اخلاقي ایرانی در شبکه جهانی اینترنت كرده بود، "حادثه آنلاین" موفق به کسب جزییات بیشتری از این خبر گردید.
براساس این خبر، تیم ویژه مبارزه با جرایم اینترنتی پلیس امنیت اخلاقی ناجا که با پیگیری سایت اینترنتی b موفق شده بودند به ردی از گرداننده اصلی آن در داخل کشور برسند، هشتم مهرماه، در جریان عملیاتی در قزوین که با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان انجام پذیرفت، این جوان ۱۹ ساله را در محل سکونت اش در خیابان شهید بابایی (دانشگاه) قزوین دستگیر کردند.
"سید شهاب الدین"، دانشجوی سال اول دانشگاه ... که با نیابت قضایی صادره از دادسرای ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران در محل سکونت اش در خیابان دانشگاه قزوین دستگیر شد مدیر و گرداننده اصلی سایت *****و غیر اخلاقی b بوده که در ماه های اخیر مبادرت به انتشار تصاویر و فیلم های غیر اخلاقی ایرانی در شبکه جهانی اینترنت کرده بود.
گفتنی است: ماموران پلیس به هنگام بازرسی از محل سکونت این متهم، موفق به کشف ۲۲۷ حلقه لوح فشرده، دو دستگاه کیس رایانه و ۷ عدد فلاپی دیسک حاوی اطلاعات گردیده اند. در جریان این عملیات همچنین یک قبضه کلت کمری جنگی به همراه ۲۸ تیر فشنگ که متعلق به پدر متهم به نام "مهدی" ۵۸ ساله بوده از زیر تختخواب اتاق "شهاب الدین" به دست پلیس افتاده است.
اطلاعات به دست آمده توسط حادثه آنلاین همچنین نشان می دهد: "شهاب الدین" در نخستین مراحل بازجویی و تحقیقات در مقر پلیس امنیت اخلاقی استان قزوین به اتهامات خود اعتراف کرده است. وی جهت ادامه تحقیقات به دادسرای ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران منتقل گردیده و پدر او نیز با ۲۰ میلیون ریال وثیقه روانه زندان مرکزی قزوین شده است.
======================
لینک خبر:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید====================
توضیح:
***(یعنی ستاره ها)روخودم گذاشتم...فکربدبد:46:نکنید:31:

iman_s
07-10-2007, 01:16
منم خبرشو تو روزنامه خوندم.حالا سایتش چی بوده. تو مطلب بالا که **** شده.

toodi
07-10-2007, 16:56
منم توی روزنامه خوندم ولی بدم نمیومد دوباره بخونم آخه به نظر من خبر جالبیه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]