PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گوگل سایت Zingku را خرید



avril
03-10-2007, 21:45
شرکت گوگل سایت اینترنتی Zingku که خدمات یک شبکه اجتماعی را برای مشترکان تلفن‌همراه ارایه می‌دهد، خریداری کرد.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران« ایسکانیوز» سایت اینترنتی Zingku طی بیانیه‌ای گفت: "بر اساس قراردادی که بین ما و غول جست‌وجوگرهای اینترنتی منعقد شد، شرکت گوگل Zingku و خدمات وابسته به آن را خریداری کرد."
سخنگوی گوگل ضمن تایید این خبر اظهار داشت: "من اعلام می‌دارم که شرکت گوگل سرمایه اصلی و فناوری سایت Zingku را خریده است. ما معتقدیم، این اقدام می‌تواند ما را در ساخت محصولات و فناوری‌های جدیدی یاری کند که مزایای فراوانی برای کاربران، مراکز تبلیغاتی و ناشران دارد. ما هم‌اکنون برنامه خاصی در این زمینه نداریم که آن را اعلام کنیم."
این آخرین اقدامی محسوب می‌شود که شرکت گوگل در حوزه تلفن‌همراه انجام داده است. این شرکت در سال ۲۰۰۵ مرکز عرضه‌کننده خدمات اجتماعی Dodgeball که امکان ارتباط کاربران از طریق پیام‌های نوشتاری را فراهم می‌کرد، خریده بود. این شرکت هنوز اقدام خاصی با سایت Dodgeball انجام نداده است.
گوگل در ژوئیه سال جاری شرکت Grand Central که امکان ادغام تمامی تماس‌های تلفنی با یک شماره تلفن‌ را برای کاربران فراهم می‌کرد، خریداری کرد.
غول نرم‌افزاری دنیا در آوریل ۲۰۰۷ سرویس جست‌وجوگر محلی صوتی خود را به صورت رایگان برای مشترکان تلفن‌همراه عرضه کرد تا از این طریق کاربران بتوانند به نقشه‌های محلی و یک جست‌وجوگر کامل در تلفن‌همراه خود دسترسی داشته باشند.